Test & Review

NYX Mega Shine Lipgloss ‘Nude Pink’

NYX wordt steeds bekender in Nederland en dat heeft natuurlijk een rede, de producten zijn erg fijn en goed betaalbaar! Vandaag laat ik een van de nieuwere kleuren van de Mega Shine Lip Gloss zien, namelijk Nude Pink.

De Mega Shine gloss is in ontzettend veel kleurtjes te koop en hebben ook een verschillende finish. Van roze tot bruin en van glitter tot crème. Nude Pink is een lieve zachtroze kleur met een crème finish, deze bevat dus geen shimmer.

Kijk verder voor meer foto’s en natuurlijk de swatches!

De lipgloss zelf zit in een doorzichtige plastic huls, die niet rond maar vierkant is. De applicator is een zacht sponsje waar genoeg lipgloss aan blijft zitten. Je ziet hier ook goed de kleur van de lipgloss.

Een leuk detail van deze lipgloss vind ik het strikje bovenop de dop, zo schattig! Ik ben echt een sucker voor leuke en mooie verpakkingen 😉

NYX Lip Lacquer / NYX Mega Shine Lipgloss in Nude Pink / NYX Mood lipgloss

Hierboven zie je de swatch van de Nude Pink lipgloss. Ook zie je nog 2 andere lipproducten van NYX, maar die laat ik volgende week zien (anders zou het wel een héél lang artikel worden)

Kale lippen

Een laagje NYX Nude Pink

Hierboven kun je zien dat de lichtroze kleur best een goede dekking heeft. Ik heb redelijk gepigmenteerde lippen van mijzelf en een lichte lipgloss bedekt vaak niet mijn lipkleur. De Nude Pink gloss maakt mijn lippen wel ècht zachtroze en de lipgloss voelt ook lekker zacht aan.

De NYX Mega Shine lipgloss is o.a. te krijgen bij Boozyshop en kost daar €4,99. Bekijk hier alle beschikbare kleuren, ik ben zelf ook erg benieuwd naar Nude Peach!

Conclusie

Een fijne en goed gepigmenteerde lipgloss. De lipgloss plakt niet en blijft best een tijdje zitten. De verpakking vind ik erg leuk door het schattige strikje en de prijs vind ik oké, wel jammer dat NYX nog steeds niet gewoon te koop is bij de Nederlandse drogisterijen!

Heb jij wel eens een lipgloss van NYX geprobeerd?
Wat is je favoriete kleur?

0 gedachten over “NYX Mega Shine Lipgloss ‘Nude Pink’

  1. Wat is dat strikje cute zeg! Ik vind deze lipgloss erg fijn er uitzien. Ik houd zelf namelijk niet van glitters in een lipgloss. Ik heb geen lipgloss van NYX, alleen de lipsticks en de lipcream. Deze gaat bij de volgende boozyshop bestelling in mijn mandje!

    Like

  2. Wauw, zit er mooi naturel uit! Vraagje, hebben die glosses nou een rare smaak/geur? Dat heb ik namelijk wel eens vaker gelezen dat ik de daarom maar nooit heb geprobeerd.
    Dat strikje is echt schattig trouwens. 😀

    Like

  3. Ilja, jouw lippen zijn echt mooi, als ze ‘naakt’ of ‘kaal’ zijn! Vooral met die gloss erop (leuk detail idd, dat strikje!). Ik heb echt bloedrode lippen, dus ik weet niet of deze gloss me ook zo mooi zal staan.. bij jou staat ‘ie super iig ❤

    Like

Geef een reactie

