Overige onderwerpen

Catrice LE Papagena – Crystal Clear Gloss Sticks

Er ligt weer een nieuwe Limited Edition van Catrice in de winkels, namelijk Papagena! Ik liet vorige week in mijn shoplog filmpje al zien wat ik kocht van deze collectie en vandaag ga ik jullie deze bijzondere lipsticks laten zien.

Ze zijn totaal niet gepigmenteerd en je ziet er geen fluit van op je lippen, maar óh wat vind ik ze geweldig! Kijk snel verder naar de (vele) foto’s van deze 2 bijzondere Crystal Clear Gloss Sticks…

Er zijn 2 kleuren beschikbaar en ik kocht ze allebei. C01 Tigerlily (oranje) en C02 Bird of Paradise (rood).

Tadaa! Kijk ze zijn transparant… De naam zegt het natuurlijk al ‘Crystal Clear Gloss Stick‘, een doorzichtige glossy stick. De lipsticks zitten in een matte zwarte huls met een leuk versierde dop. Je ziet aan de kleur letters welke kleur er in de huls zit (niet dat het iets uitmaakt, je ziet het namelijk toch niet op je lippen)

Tigerlily / Bird of Paradise

Ik heb er toch nog even een swatch aan toegevoegd, maar je ziet eigenlijk alleen een glansje. Links zie je de oranje lipstick en rechts de rode… Het maakt dus niet echt uit welke kleur je aanschaft, het gaat puur om het ‘uiterlijk’ van het product.

Is het geen eyecandy? Ik kan er naar blijven kijken, dit is echt zo’n feelgood beautyproduct!

Conclusie

Ik vind de Crystal Clear Gloss Stick een erg leuk product, ik word er helemaal blij van. Ze hebben een lekker fel kleurtje, ze zijn transparant, de verpakking is hip en ruiken ook lekker zoet 🙂 Als je dan toch een lippenbalsem op wilt doen, kun je het nu in stijl doen! De stick zelf is erg prettig in gebruik, niet te zacht en niet te plakkerig. Zelf had ik het wel leuk gevonden als er een vleugje kleur aan had gezeten, maar ik vind het een erg leuk product.

Ze kosten €3,99 per stuk en zijn tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van deze Crystal Clear Sticks?

p.s er zijn al bijna 10.000 comments achtergelaten hier op BeautyPolish, nummer 10.000 ga ik wat leuks toesturen… Gewoon ‘voor de leuk’! Laat dus wel een geldig e-mailadres achter hè 😉 Bedankt lieve volgers voor al die leuke berichtjes elke dag!

0 gedachten over “Catrice LE Papagena – Crystal Clear Gloss Sticks

  1. Ik kon t niet laten er ook één te kopen! Heb de rode en twijfel hard om de andere ook nog aan te schaffen (anders vind ik t op de één of andere manier weer zonde om m te gebruiken…hij zou wel eens op kunnen gaan….hhahahahahaha)

    Like

  2. Ik zag ze van de week in de winkel liggen, maar ik twijfelde enorm om ze wel of niet te kopen en achteraf heb ik er spijt van gekregen dat ik het niet gekocht heb. Morgen ga ik er eentje kopen, aangezien ik veel positie reviews lees.
    Liefs…

    Like

Geef een reactie

