Overige onderwerpen·Personal stuff

Inspiratie: teken je make-up stash!

Soms kom je iets tegen waarvan je denkt, wow! wat leuk… dat wil ik ook gaan doen!  Een leuke nailart, een mooie make-up look, een gave manier van fotograferen of iets anders leuks. Jammer is wel dat zoiets snel wordt gezien als nadoen, je bent al snel een ‘copycat’. Maar vandaag ga ik iets laten zien wat ik zéker na ga doen, ik vind het namelijk zo tof! (maar met een linkje erbij is dat natuurlijk geen probleem ;-))

Ik was mijn Bloglovin rondje aan het maken tot ik op de website van Temptalia een linkje zag naar een andere blog, de blog Julia Minamata. Op haar blog zag ik een hele reeks tekeningen, tekeningen van make-up! Ze tekent en verft namelijk haar make-up stash met waterverf op een tekenblok…

Ik vind dit er zo super, geweldig en leuk uitzien! Ik krijg gelijk de kriebels om ook een tekenblok te pakken en mijn eigen favoriete make-up items te gaan tekenen…

Aangezien ik nu 6 weken vakantie heb, denk ik dat ik het ook eens ga proberen. Niet heel mijn stash hoor, maar alleen de leuke, bijzondere en favoriete items. Ik denk ook dat het heel leuk zal zijn met flesjes nagellak en mijn potjes met glittermake-up van Make-up Studio. Nu maar kijken of het lukt!

Wanneer was jij zo geïnspireerd dat je ’t meteen zelf wilde gaan doen?

Als het lukt, vinden jullie het dan leuk om mijn make-up tekeningen te zien?

Bron: de blog Julia Minamata

p.s de winnaars van de 4 schattige Chinese eyeliners zijn bekend! Je kunt ze vinden op de aparte ‘Winactie’ pagina.

0 gedachten over “Inspiratie: teken je make-up stash!

  1. Wat een leuk idee ! Ik vind het ook leuk om ideetjes van anderen over te nemen! Ik vind het eigenlijk niet kopieren, maar inspiratie op doen van een ander!Eb het lijkt me hartstikke leuk als je ook gaat tekenen !

    Ik ben echt geïnspireerd door het bloggen.. en daar ga ik deze zomer zeker aan beginnen !

    liefs !

    Like

  2. Oh wat een leuk en origineel idee zeg! Ik zou jouw getekende stash ook zeker wel eens willen zien.
    Zelf voel ik me op dit moment zo geïnspireerd dat ik het ook wil gaan proberen. Of misschien mijn nagellak stash uittekenen, ik ga in elk geval wel een poging wagen!

    Like

  3. beter goed van een ander geleend dan slecht zelf bedacht 😉
    met 6 weken vakantie moet je die paar spulletjes van jou toch op papier kunnen krijgen 😀
    xxxx

    Like

  4. Echt ontzettend leuk! Ik zou het ook wel heel leuk vinden om je tekeningen te zien.

    Zelf heb ik ook wel vaak dat ik iets zie wat ik zelf ook graag wil copycatten. Bijvoorbeeld met outfits en make-up, maar ik copycat het dan wel zo dat ik er m’n eigen touch aan geef.

    Like

Geef een reactie

