Nailpolish & Nailart·Test & Review

Nailart: BIG Image Plate – Dashica

Vandaag een artikel over iets heel leuks, althans dat vind ik zelf! Ik ben dop op nailart en daarbij is ‘stamping nailart’ zeker een uitkomst. De meest bekende voor mij is Konad, daar schreef ik een héle poos terug al eens een uitgebreid artikel over.

Hoewel ik erg fan ben van de Image Plates van Konad zitten er zeker een aantal extra voordelen aan deze BIG Image Plates. Shirley – de eigenaresse van Dashica en de ontwerper van de Big Plates vond het namelijk héél irritant dat de Konad designs nèt iets te kort waren voor haar lange nagels, de plaatjes niet in spiegelbeeld stonden en dat er niet veel full-size plaatjes beschikbaar waren… Ze heeft er toen voor gekozen zelf een goede drukker op te zoeken en haar eigen Big Image Plates te laten drukken! En dit is het resultaat 🙂

Hier zie je een aantal van de mooie full-nail designs van de Big plate. Het is net een grote spiegel, dus het was erg lastig om hem te fotograferen… Ik heb hier Big SdP plate B. Er zijn in totaal 7 verschillende Big plates te koop, waarvan 5 met full-nail plaatjes, 1 met losse plaatjes en 1 met circel motiefjes. Je kunt ze hier bekijken!

Big Image plate B heeft in totaal 42 plaatjes, waarvan er 9 in spiegelbeeld zijn afgedrukt (dus 33 unieke designs) De plates kosten €15,99 per stuk.

De achterkant is voorzien van een plaatje van Shirley’s webwinkel, wat er gelijk voor zorgt dat de achterkant niet scherp is. Nog een handig dingetje vind ik de 2 gaatjes in de Big plates, zo kun je ze namelijk makkelijk bewaren in een mapje 😉

Natuurlijk heb ik ze ook uitgebreid gestest! Om te laten zien dat ze heel gedetailleerd zijn heb ik een foto van de stempel gemaakt met daarop het plaatje… Je ziet duidelijk dat hij alle kleine lijntjes pakt, zelfs de kleine streepjes in de bloemetjes.

Dit vind ik erg belangrijk, anders krijg je van die halve stempels en dat is natuurlijk niet mooi!

En natuurlijk wat ‘test’ foto’s!

Conclusie

I’m in love with my new Big plate! Zoveel keuze, zo gedetailleerd en ook nog eens in spiegelbeeld… De prijs vind ik prima in orde voor zoveel designs en de service bij Shirley is gewoon prima, ’t is zo’n leuke meid! Ze heeft echt passie voor haar webwinkel en houdt de prijzen altijd zo laag mogelijk.

De designs van Konad zijn 1,2 cm breed en 1,5 cm lang en de designs van de Dashica Big Plate zijn 1,5 cm breed en 2 cm lang.

Dus, ben je dol op stamping nailart en wil je wat te kiezen hebben? Ga dan zeker eens kijken bij de 7 verschillende Big plates! Je kunt ze vinden in deze webshop.

De verzendkosten binnen Nederland zijn trouwens €2,75

Versier jij je nagels wel eens d.m.v. stamping nailart?

0 gedachten over “Nailart: BIG Image Plate – Dashica

  1. Ziet er super uit, als ik af en toe wat konad plates bekijk kan ik er nooit één vinden die ik het geld waard vind.. Meestal vind ik dan maar twee patronen leuk en dan hoeft het voor mij al niet meer.. Dit is ideaal! Ben allen koos money-loos.. Misschien kan ik mama lief aankijken, nog voor mijn rapport, haha!

    Like

  2. Dat ziet er heel erg leuk uit, heb toevallig net weer wat kleine plaatjes gekocht, maar deze staan nu op m’n wishlist! En inderdaad niet duur.

    Ik vond een paar dagen geleden mijn piepkleine plaatje (3 plaatjes), stempel en schraper terug, dus toevallig net weer aan het experimenteren gegaan. Leuk om te doen!

    Like

Geef een reactie

