Test & Review

Deborah Milano Velvet Eyeshadow Violet & Beige

In het artikel van de 6 schattige eyeliners had ik een paarse ooglook en een aantal van jullie waren nieuwsgierig naar de oogschaduw van deze look. Op die foto droeg ik deze 2 kleurtjes van het merk Deborah Milano, de kleuren Beige en Violet uit de nieuwe Velvet lijn.

.

“Geïnspireerd door de prachtigste stoffen en kleuren uit de laatste fashionshows, creëerdeDeborah Milano een nieuwe collectie oogschaduws. 24Ore Velvet Eyeshadow biedt een prachtigkleurenpallet van fluweelzachte kleuren die niet vervagen.”
.
Ik ontving de kleuren Beige en Violet en ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben over de structuur van de oogschaduw. Ze zijn inderdaad fluweelzacht en makkelijk te blenden. Je kunt ze zowel droog als nat aanbrengen en als je de oogschaduw nat aanbrengt is deze nog intenser! In de onderstaande ooglook gebruikte ik de kleur Velvet namelijk als eyeliner door mijn kwast een beetje vochtig te maken.
.
Violet
Beige
Hierboven zie je de droge swatches van de oogschaduw. Ze zijn lekker zacht en vooral Violet is flink gepigmenteerd! Beige zie je niet zo heel goed op mijn lichte huid, maar het is een mooie basiskleur voor een ooglook.
Voor de bovenstaande ooglook heb ik alleen een oogschaduwbasis (Urban Decay primer potion), de 2 kleuren oogschaduw (Deborah Milano) en een mascara (Biguine) gebruikt.
.
De kleur Beige heb ik in mijn binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw aangebracht en de paarse kleur in mijn buitenste V hoekje en in mijn crease. Door mijn kwastje wat nat te maken heb ik met de kleur Violet een eyeliner lijntje gemaakt, de kleur is dan net wat intenser.
Hierboven is precies dezelfde look, maar dan met een flinke eyeliner wing… Daarvoor gebruikte ik zo’n schattige Chinese eyeliner. Je kunt *hier* meedoen met de winactie en zo’n eyeliner winnen!

Meer informatie

De oogschaduw ligt vanaf 6 juli in de winkel en ze gaan €8,95 per stuk kosten. Zo’n doosje bevat 6 gram aan product en er komen 6 mooie en draagbare kleuren uit. Je vindt de oogschaduw van Deborah Milano bij diverse drogisterijen en parfumerieën, check de verkooppunten van Deborah Milano hier.
Maak jij liever gebruik van oogschuw mono’s of heb je liever een palette?
0 gedachten over “Deborah Milano Velvet Eyeshadow Violet & Beige

  1. Wauw, wat een prachtige eyeshadows. Pigmentatie ziet er zeker weten goed uit. De prijs vind ik ook goed te doen. Ik heb nog niet veel over dit merk gelezen, altijd leuk om nieuwe merken te ontdekken. Persoonlijk gebruik ik liever mono’s.

    Like

  2. Woah, flink gepigmenteerd zeg! Me likes! Ik heb zelf ook twee oogschaduws van Deborah & een blush en daar ben ik maar mwah-tevreden mee. Het pigment is toch niet zó enorm in ieder geval. Hier is het duidelijk anders, ’t ziet er naar uit dat de kwaliteit verbeterd is!

    Like

  3. die paarse vind ik echt heel mooi!

    palettjes vind ik zelf erg handig omdat je daar meerdere kleuren in een keer hebt, toch ga ik dnek ik voor mono’s omdat je dan echt de kleur kunt kiezen die je wil en niet een palettje waar “toevallig” een (bijv) paarse tint in zit, maar die niet helemaal de kleur is die je zoekt.

    Like

  4. Volgens mij zijn die chinese eyeliners echt ideaal om dikke lijnen mee te zetten, maar ik denk als je een dun lijntje wilt zetten dat het wat lastiger gaat.

    Like

Geef een reactie

