Nailpolish & Nailart·Test & Review

Revlon Scented Nailpolish ‘Bubblegum’ & ‘Mad About Mango’

Nagellak met een geurtje, dat klinkt als een uitkomst toch? De normale geur van nagellak herken je uit duizenden, lekker sterk aanwezig 😉 Toen ik het persbericht van deze nagellakjes binnenkreeg was ik gelijk al nieuwsgierig, zouden ze echt lekker ruiken?

.

Ik testte de kleurtjes Bubblegum en Mad About Mango voor jullie, kijk snel verder voor de swatches en mijn mening.

.

Bubblegum en Mad About Mango

.

“Laat je meevoeren naar tropische stranden en laat je verleiden door de heerlijkegeuren van Revlon’s Scented Nail Enamel. Een prachtige collectie van rijkenagellakkleuren die, zodra opgedroogd, ruiken naar heerlijke zoete en zomersegeuren.”
.
Toen ik de nagellak aan het uitproberen was rook ik gelijk de ‘normale’ sterke lucht van nagellak. Ik dacht in eerste instantie namelijk dat de nagellak ook al lekker zou ruiken in het flesje 😉 Nu staat er ook duidelijk in het persbericht ‘zodra opgedroogd‘, maar ik was natuurlijk zo eigenwijs om eens even flink aan het flesje te snuffelen…
.
De nagellak gaat dus echt pas geur afgeven als ze helemaal opgedroogd zijn.
.
Naast een nummer hebben deze nagellakjes van Revlon ook nog een leuke naam, dit vind ik altijd makkelijker te onthouden.
.
Mad About Mango / 2 laagjes
.
Hierboven zie je mijn favoriet, Mad About Mango! Het is een lekker zomers koraalkleurtje met een crème finish. De nagellak lakt heel fijn en dekt heel mooi in 2 laagjes. Zodra de nagellak droog is ruik je subtiel een zoetig geurtje, het ruikt lichtjes naar mango.
.
Bubblegum / 2 laagjes
.
Bubblegum is, hoe kan het ook anders, knalroze! Ook deze heeft een crème finsh en bevat dus geen enkele shimmer, erg mooi. De nagellak dekt vrijwel al in 1 laagje, maar 2 laagjes geeft toch het mooiste resultaat. Als de nagellak droog is ruik je een subtiele zoete geur, het heeft iets weg van die grote HubbaBubba kaugom!
Deze geurende nagellakjes zijn Limited Edition en zijn verkrijgbaar in 8 kleuren/geuren. De kleuren die verkrijgbaar zijn Bubblegum, Mad About Mango, Peach Smoothie, Coconut Crush, Ocean Breeze, Pretty in Papaya, Beach en Passion Fruit voor een prijs van €8,95.
.
Revlon is te koop bij de grotere filialen van Etos en de DA drogist. Verder kun je ’t bestellen op Drogisterij.net en kun je natuurlijk even kijken op Ebay.

Conclusie

Mooie kleuren, mooie crème finish en ze brengen fijn aan. Verder vind ik het hintje van geur een leuke toevoeging, ik rook het zo’n 2 dagen 🙂 De geur is niet heel sterk, maar je ruikt het als je aan je nagels snuffelt. De houdbaarheid is verder gewoon normaal en de prijs vind ik oké. Ook is de nagellak vrij van DBP (dibutyl phtalate), tolueen en formaldehyde (all the bad stuff ;-)) Bij mij is het toevallig bij de DA te koop, maar over het algemeen is het niet heel gemakkelijk te krijgen.

Wat is jouw favoriete zomerkleur?
Heb vind jij van nagellak met een geurtje?

0 gedachten over “Revlon Scented Nailpolish ‘Bubblegum’ & ‘Mad About Mango’

  1. Ik denk niet dat ik heel graag nagels wil hebben die ergens naar ruiken, haha! Ik ruik nu absoluut niks als er normale nagellak op zit en daar ben ik wel tevreden mee. 🙂 Mad about mango vind ik wel een súper mooie kleur!

    Like

  2. OMG, wat een leuke kleurtjes, de namen zijn ook superleuk vind ik.
    En nagellak die een lekkere geur afgeeft, superleuk! 🙂
    Zodra ik de kans krijg ga ik deze nagellakjes ook halen, zeker en vast.

    Like

  3. Deze twee kleurtjes vind ik heel mooi, ik kwam tot nu toe alleen de gele en de rode tegen. Deze kleuren vind ik mooier en zou ik sneller kopen. De geur vind ik een leuke toevoeging.

    Like

  4. Hele toffe kleurtjes vind ik het! En ben wel benieuwd hoe dat nou in het eggie ruikt, dus misschien koop ik er nog wel een om het eens uit te proberen! 🙂

    Like

  5. Ik vind mad abot mango superleuk, ik hou deze zomer ineens echt heel erg van koraal en oranje tinten. Bij ons verkoopt DA ze ook, dat gaan mijn portemonnee waarschijnlijk niet zo leuk vinden (:

    Like

  6. Voor het eerst dat ik het hoor nageltjes die naar mango ruiken,
    De kleur vind ik prachtig en ik denk dat ik de hele tijd aan me nagels zou likken. ^_^ Ga er nu zeker een van kopen,ben benieuwd.

    Like

Geef een reactie

