Personal stuff

Tag: Show your screen!

‘T is vandaag vrijdag, m’n blogvrije dag… Maar omdat ik ziek thuis zit, kan er best een blogpostje vanaf πŸ˜‰ Ik had deze tag al een paar keer voorbij zien komen en ik vind het erg leuk om in andermans zaken te neuzen en dus te bekijken wat een ander als achtergrond heeft!

Gisteren kreeg ik de tag van Sanneke en vandaag kunnen jullie eens op mijn bureablad snuffelen.

De ‘spelregels’:

  1. Plaats een printscreen van jeΒ bureaublad
  2. Geef een korte toelichting bij je achtergrond & programma’s
  3. Tag een aantal andere mensen

Dit is de printscreen van mijn bureaublad in zijn geheel, ik ben nog steeds helemaal weg van de kleurrijke achtergrond! Ik ben dol op bloemen, bloesembomen, roze en het zonnetje πŸ™‚ Het blauw en het roze van mijn achtergrond komt ook weer een beetje terug in m’n blog…

Hiervoor had ik heel lang een foto van mij en Joey (mijn vriend), maar ik vind het ook leuk om zo af en toe eens af te wisselen. Meestal zijn mijn wallpapers ook wel seizoen gebonden.

Links onderin begint mijn ‘werkbalk’. Hier zie je standaard de icoontjes van programma’s die ik vaak gebruik, degene met een randje erom heen zijn in gebruik.

Even van links naar rechts:
Start / Google Chrome / Outlook / Word / Windows media player / Mijn documenten / Artisteer / Power Director / Photoshop / MSN / Tweetdeck / Skype

Eigenlijk staan Outlook en Tweetdeck standaard aan als ik thuis ben, zo zie ik gelijk of er nieuwe mailtjes en tweets binnen zijn πŸ™‚

Dan zie je links nog 3 icoontjes staan: Deze computer / Prullenbak / Uitzoeken

Vooral de map ‘uitzoeken‘ is regelmatig in gebruik. Als ik iets opsla, dan zet ik het eigenlijk altijd op mijn bureaublad… Na een week is het dan weer helemaal volgebouwd en verplaats ik alles weer naar de map ‘uitzoeken’ πŸ˜‰ Als ik dan (eens in de zoveel tijd) zin heb, dan ruim ik de map weer netjes op.

Aan de rechterkant zie je nog 3 ‘gadgets’: De kalender / Het weer / De klok
Hier hoef ik denk ik niet zo veel aan toe te voegen…

Ik tag…

Ik ben erg nieuwsgierig naar de ‘screens’ van de volgende dames:

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden πŸ™‚ Morgen komt er trouwens weer eens een shoplog filmpje online…
Fijn weekend alvast allemaal!

0 gedachten over “Tag: Show your screen!

Geef een reactie

