Test & Review·Verzorging & vertroetelen

Review – Therme ‘African spa butter scrub’

Ik vind het heerlijk om zo eens in de week uitgebreid te scrubben… Zo’n heerlijke lange, warme douche nemen en dan (terwijl er een haarmasker in mijn haar zit) lekker alles scrubben! Mijn favoriet op het moment is deze grote pot van Therme, echt een toppertje 🙂

Ik heb een aantal scrubs die ik erg lekker vind, waaronder die van Sabon… Heerlijke geuren! Het nadeel van die potten vind ik, dat ze van glas zijn. Ik ben best wel onhandig en ik durf ze niet mee te nemen onder de douche. Deze Thermepot is van stevig plastic en voor mij een stukje veiliger (een tube is natuurlijk ook handig!)

In de pot zit maar liefst 250ml. Zeker als je heel je lichaam wilt scrubben, heb je best veel product nodig (ik wel in ieder geval ghehe)

Hier zie je de scrub wat dichterbij, wat een heerlijke romige massa!

de THERME® African Spa  Butter Scrub combineert in slechts één product twee bijzondere verzorgingsrituelen. De romige samenstelling bevat mild polijstende scrubkorreltjes die je huid op een zachte manier ontdoen van dode huidcellen. Tegelijkertijd profiteert je huid van de rijk verzorgende eigenschappen van deze romige, intensief huidvoedende en huidherstellende scrub. De rijke samenstelling op basis van Baobab- extract en Sheabutter maakt je droge huid perfect glad en ongelooflijk sensationeel zacht!

Als je een likje srub uit de pot haalt merk je gelijk dat het een fijne dikke crème is. Dit vind ik erg prettig, zo glijdt het niet zo snel van je handen als je aan het douchen bent. Je kunt je normaal insmeren en scrubben, zonder dat het gelijk wegspoelt 🙂

De crème zelf is boterzacht en ruikt erg aangenaam, echt een sheabutter geurtje!

Als je de scrub van wat dichterbij bekijkt zie je de verschillende scrubdeeltjes. Je ziet wat grovere en wat fijnere korreltjes… De scrub breng je natuurlijk op een vochtige huid aan en met langzame ronddraaiende bewegingen kun je je huid scrubben. Je merkt bij deze scrub echt dat hij lekker vettig is, hij doet me ook een beetje denken aan ‘Buffy’ van LUSH (een scrubbar). Ik vind alleen deze crème substantie fijner dan een compact blok zoals Buffy.

Als je klaar bent met douchen en afdrogen merk je dat je huid super zacht is geworden, een extra bodylotion is voor mijn huid daarna niet meer nodig 🙂

De prijs van de grote pot scrub is €9,49 (250ml) en Therme is te koop bij de meeste drogisten zoals: Kruidvat, Etos, Da en Trekpleister. Maar ook de Tuinen en Douglas heeft Therme in het assortiment.

Wat is jouw favoriete scrub op dit moment?
Lijkt deze Butter scrub jou fijn?

0 gedachten over “Review – Therme ‘African spa butter scrub’

  1. Niet zo duur eigenlijk en de pot zit nog goed vol ook. Ik vind het vaak ook jammer van scrubs dat het snel van je lichaam afglijdt. Maar ik heb nog 1,5 tube staan, 1 van I love… raspberry en nog 1 van Kruidvat Body Fruit.
    Die moeten eerst op :P.

    Like

  2. Oeh wauw ziet er suuperfijn uit^^ Ik scrub echt te weinig, ‘k ga me nog eens een grote pot kopen met een lekker geurtje (I’ll keep this one in mind, haha;p) zodat ik er weer zin in krijg lol 😀

    Like

Geef een reactie

