Overige onderwerpen

Hele simpele en snelle nailart

Je hebt ze wel eens eerder voorbij zien komen, de waterdecals… Super simpel, erg snel en ook nog eens mooi! Ik ben mega fan van de gouden en zilveren waterdecals, die vind ik echt geweldig 🙂 Maar de gekleurde waterplaatjes vind ik ook erg leuk om een simpele nagellak op te vrolijken.

Vandaag laat ik geen losse setjes zien, maar een mega vel vòl met waterdecals. Ik heb het dan over de BLE waterdecals met wel 11 verschillende setjes, kijk snel verder voor meer foto’s.

Hierboven zie je het megavel met 11 verschillende designs, elk design bevat 20 ‘stickertjes. Je zou dus 22x al je nagels kunnen versieren met dit vel! En als je net als ik àlleen je 2 ringvingers neemt, doe je er al helemaal lang mee 😉

Zo’n groot vel BLE waterdecals kost €5,95 en is verkrijgbaar in heel veel verschillende designs. Ik heb onder andere gezien: strikjes, Hello Kitty, Paisley printjes e.d.

Het enige wat je moet doen is je nagels lakken, goed laten drogen en de stickertjes die je wilt uitknippen. De stickertjes laat je even weken in een bakje water en kan je vervolgens zo op je nagel schuiven. Een laagje blanke lak erover en KLAAR!

Hier heb ik een nagellak van GOSH op genaamd ‘Cute‘. Als subtiele versiering heb ik op mijn ringvinger een mooie bloem aangebracht, super snel en toch veranderd het je hele ‘nagellak-look’ 😉

Hier hetzelfde nagellakje van GOSH, maar dan met een druk printje. Geen gepiel met kwastjes of konad… ik denk dat iedereen dit wel kan! Je schuift gewoon het plaatje op je nagel en gooit er een laagje topcoat over 🙂

Ik wilde even laten zien dat je het zo druk kunt maken als je wilt… Kies voor een rustige nagellak met één simpel bloemetje of een full-nail printje als je van drukkere nailart houdt.

Soms vind ik het heerlijk om lekker met een kwastje aan mijn nagels te prutsen, maar af en toe is het ook heerlijk om gewoon snel een leuke nailart te hebben en daarvoor vind ik deze waterdecals geweldig.

Je kunt ze *hier* bekijken en bestellen 🙂

Ik ben benieuwd wat jullie van deze waterdecals vinden. Zou jij eerder zo’n full-nail printje opdoen of een subtiel stickertje op 1 nagel?

0 gedachten over “Hele simpele en snelle nailart

  1. heel leuk! ik zou met kleine plaatjes er op elke hand 1 doen en als het voor je gehele nagel is op elke nagel.
    leuk dat je het telkens laat zien!

    Like

  2. Ik wil dit echt een keer aanschaffen, ziet er iedere x zo leuk uit!
    Zou zeker voor een drk printje gaan, vind die 2e look echt superleuk! xxx

    Like

Geef een reactie

