Nailpolish & Nailart·Test & Review

Review: Trind nail repair color ‘Pink’

De normale Trind Nail Repair behoort al tijden tot 1 van mijn favoriete nagelverzorgings producten, het werkt namelijk gewoon heel goed voor mijn zachte nageltjes… Zo eens in de zoveel tijd doe ik weer eens een kuurtje van 14 dagen en dan kunnen mijn nagels er weer een poosje tegenaan!

De normale Nail Repair is alleen doorzichtig, eigenlijk ziet het er gewoon uit als een blanke lak. Omdat je bij zo’n kuurtje toch wel elke dag een nieuw laagje aan moet brengen, of het er weer af moet halen, is het niet handig om over de Nail Repair (elke dag opnieuw) weer een kleurtje aan te brengen.

Om toch een kleurtje op je nagels te hebben tijdens je kuurtje, heeft Trind nu de Nail Repair Color uitgebracht. Het is gewoon de normale formule van de Nail Repair, maar dan met een kleurtje 🙂 Ik testte de kleur ‘Pink‘ voor jullie, zie hieronder meer foto’s en lees mijn mening.

Op de bovenstaande foto heb ik 2 laagjes van de Nail Repair Color aangebracht, omdat bij 1 laagje de kleur bijna niet te zien was. Toch is dit niet helemaal de bedoeling, aangezien je met 1 laagje moet beginnen en de volgende dag laagje nummer 2 aan brengt…

De formule is hetzelfde en smeert prettig. Omdat de normale Nail Repair doorzichtig is merk je niet dat het wat streperig aanbrengt, dit zie je nu er een zacht kleurtje aan zit wel iets meer. Het is een heel lief zacht kleurtje, wat niet erg opvalt. Het geeft nèt wat meer kleur aan je nagels.

Ik ben zelf een type dat graag om de 2 dagen een nieuwe kleur nagellak op mijn nagels smeert, dus voor mij is het niet zo’n probleem om elke dag een andere kleur nagellak over mijn normale Nail Repair te lakken… Maar als je daar niet op zit te wachten en toch graag een kleurtje op je nagels wilt hebben tijdens je Nail Repair kuurtje, dan is de Nail Repair Color wel een aanrader.

Een kleine tip: Als je dagelijks de Nail Repair aanbrengt (dus de kuur van 2 weekjes gaat doen) maak dan af en toe de ingang van het flesje schoon… Anders kan het namelijk gebeuren dat het kwastje in het flesje blijft plakken en je alleen die plastic bovenkant eraf draait 😉 Gewoon met een watje met wat nagellakremover. Ik spreek uit ervaring hihi!

Dit zijn de 3 kleurtjes die te koop zijn, ik vind zelf roze denk ik het mooiste voor dagelijks gebruik. Ze kosten €13,95 per stuk (net als de normale Nail Repair) en in het flesje zit 9ml nagellak. Trind is te koop bij de grotere winkelketens van Douglas, Etos en DA…

Gebruik jij wel eens een nagelverharder?

Vraagje: Ik een ander commentsysteem aan het uitproberen omdat er uit een eerdere enquete is gebleken dat veel dames/meiden géén berichtje konden achter laten. Ik zou het heel fijn vinden als je even zou testen of het nu wel lukt 🙂 Als het nu nòg niet lukt, zou je het me dan even willen laten weten op bijvoorbeeld Twitter, Facebook of een e-mailtje? Alvast bedankt!

0 gedachten over “Review: Trind nail repair color ‘Pink’

  1. Ik heb de blanken van Trind , maar ik dacht toch dat je iedere dag 1 laagje moest en dat 2 weken lang,en niet de 2de dag laagje erover?
    Of ik ben erg suf haha
    Ik vin die beige er mooi , ben niet zo van de rose ,dus als de blanken op is neem ik de beige 😉
    Leuke riview weer Thnx !!!

    Like

  2. Dat is wel een mooie, op zich gebruik ik het niet en hoef ik het ook niet te gebruiken, omdat mijn nagels behoorlijk sterk zijn. En soms te sterk.

    Overigens vermoed ik dat dit het comment systeem is van WordPress zelf? Zo ja, dan zouden vele het wel moeten kunnen zien.

    Like

  3. Het spijtige aan de trind verzorging is dat er wel formaldehyd in zit en dit is een product dat de nagel in feite uitdroogt op lange termijn.

    Like

  4. Hmm nee ik kan er echt niet tegen als een lakje niet goed dekt of streperig lakt! Ik heb zelf een felrode ervan, die lakt totaal niet mooi 😦

    Like

  5. Op zich hebben ze dat goed bedacht… Ik heb van mezelf vrij stevige nagels dus ik gebruikte deze altijd als base coat onder mijn gewone nagelak 🙂

    Like

  6. Mijn nagels kunnen ook wel eens Trind gebruiken. Misschien de volgende keer dat ik weer eens in Hulst ben, de Etos eens binnenstappen en hopen dat ze het daar hebben.

    Like

  7. Ik heb via Bol.com de Trind perfect system gekocht. Heb zwakke, splijtende nagels en wil wel eens mooie, stevige lange nagels. Veel goede berichten gehoord over Trind dus ik ben er klaar voor…..! 😉

    Like

Geef een reactie

