Overige onderwerpen

Teeez ‘Hypnoteeez’ – Review & 2 Ooglooks

Al eerder schreef ik over het vrolijke merk Teeez, over de Diva’s Darkness collectie (dat was de vorige collectie). Deze maand komt Teeez weer met een nieuwe collectie, namelijk ‘Hypnoteeez’… Dit is een collectie vol kleur en leuke verpakkingen 🙂

De collectie bestaat uit Silk Fantasy Eyeshadow, Magic Pigment Powder, So Soft Lipgloss, Exotic Sparkle Eyeliner en Professional Brush Collection. Vandaag laat ik 2 kleurtjes van de Silk Fantasy oogschaduw en 2 kleurtjes Magic Pigment zien.

Kijk verder voor de swatches, 2 ooglooks en mijn mijn mening!

Silk Fantasy

Ik begin met de Silk Fantasy Eyeshadow, deze kosten €4,79 per stuk.

Free 09 / Gusty 03

Deze oogschaduw zit in een stevig doosje van plastic, met een vrolijk printje erop. In het midden van het printje zit wel een ‘kijkgaatje’ waardoor je wel de kleur van de oogschaduw kunt zien 😉

Zoals de naam het al zegt, Silk eyeshadow, voelt de oogschaduw zacht aan… Echt super fijn! Er komt lekker veel kleur vanaf en ze blenden makkelijk.

Hier het resultaat van 2 veegjes 🙂

Magic Pigment

Hieronder zie je de 2 potjes pigmentpoeder, deze kosten €5,29 per stuk.

Cool 09 – een prachtige diep paarse kleur

Cool 10 – een zachtblauwe kleur met heel veel glittertjes

De losse pigmentpoedertjes zitten verpakt in een stevig bol potje met daarop een zwarte draaidop. Op de dop zit ook een vrolijk printje gedrukt (het is geen stickertje). Als je de dop dichtdraait hoor je ook een zachte klik, hierdoor weet je zeker dat het potje goed dicht zit 🙂

Ook deze oogschaduw is heel zacht, maar kijk uit met aanbrengen! Pigmentpoeder is natuurlijk los, dus pas op voor fall-out 😉 Ik heb voor deze swatches ook een oogschaduwbasis gebruikt (Urban Decay Primer potion)

De kleuren zijn heel intens en zijn makkelijk op te bouwen
Je kunt ze ook als eyeliner gebruiken als je ze een beetje nat maakt!

2 ooglooks

Ik heb hier de groene kleur ‘Free 09’ over mijn bewegende ooglid, in mijn crease en onder mijn onderste wimperrand aangebracht. De lichtblauwe kleur ‘Cool 10‘  heb ik in mijn binnenste ooghoek en heel lichtjes onder mijn wenkbrauw aangebracht… Zoals je ziet blenden de kleurtjes heel makkelijk, ze lopen mooi in elkaar over 🙂

Op deze foto heb ik de beige/champagne kleur ‘Gutsy 03′ gebruikt als highlighter en in mijn binnenste ooghoek (tot halverwegen mijn ooglid) De paarse kleur ‘Cool 09′ heb ik nat aangebracht onder mijn onderste wimperrand en op mijn ooglid 🙂 Hiervoor gebruikte ik Seal it van Make-up Studio.

Teeez wordt bij mij om de hoek verkocht bij de DA drogist, benieuwd waar jij het kunt kopen, klik dan hier.

Wat vind jij van deze nieuwe collectie?
Welke look vind jij het mooist?

0 gedachten over “Teeez ‘Hypnoteeez’ – Review & 2 Ooglooks

  1. vind bijde looks erg mooi, de eerste vind ik het mooist denk ik, maar de tweede voor mijzelf iets draagbaarder. (maar dat komt waarschijnlijk omdat die kleur me gewoon beter staat)

    Like

  2. wow wat een mooie producten,
    ik heb niets van teez, maar kreeg wel spontaan zin om weer eens te werken met losse pigments.
    thnx heb weer wat inspiratie opgedaan voor vandaag

    Like

    1. Zo, dat mag je ook wel wat vriendelijker zeggen ….

      Ik vind overigens de eerste erg mooi qua kleuroverloop. De eyeliner is zo dichtbij inderdaad ietwat smudged maar niet iets dat me meteen stoort.

      Like

      1. Hihi 'Ik vind de eyeliner niet zo mooi' klinkt inderdaad wat gezelliger 😉
        Normaal breng ik hem wel netjes aan hoor, maar ik heb hier een beetje zitten kliederen 😉

        Like

Geef een reactie

