Nailpolish & Nailart

Essence You Rock! De 3 nagellakjes…

Afgelopen woensdag liet ik jullie al swatches en een ooglook van het You Rock! palette zien, vandaag Β is het tijd voor de swatches van deze 3 Limited Edition nagellakjes…

Ik kon ze niet alle 5 bemachtigen, maar ik heb deze 3 kleurtjes voor jullie op de foto gezet πŸ™‚
King of mints, Let me in pink en Cut off the beige

King of mints, Let me in pink en Cut off the beige

Het zijn kleine flesjes met 7ml nagellak en ze kosten €1,49 per stuk. Ze liggen (als ze nog niet op zijn) nΓΊ in het Essence schap bij Kruidvat πŸ˜‰

Ik vind de kleurtjes erg leuk, ze drogen redelijk snel maar de formule is wat dikkig waardoor ze wat moeilijker lakken.

Swatches

01 Cut off the beige, een beige lakje met heel veel micoglittertjes

04 Let me in pink, een heerlijk bubble gum roze lakje. Hierin zitten geen glittertjes, deze heeft een crème finish.

03 King of mints, een fris minty lakje met (als je heel goed kijkt) kleine reflecterende deeltjes.

Welke kleur vind jij het leukste?
Heb jij al een van deze lakjes, welke zou je graag willen hebben?

0 gedachten over “Essence You Rock! De 3 nagellakjes…

  1. De kleuren trokken me niet aan, omdat ik al een mintkleurige heb en een zo'n bubble gum roze, en beige vind ik een rare kleur voor op mn nagels. Maar die bubble gum vind ik er wel echt heel leuk uit zien! Die laatste foto vind ik trouwens erg mooi!
    My recent post Parijs fotos

    Like

  2. De roze en de blauwe vind ik echt heel erg mooi!
    Op de persfoto's vond ik die roze niet echt boeiend, maar nu ik hem hier zie wil ik hem toch wel graag hebben ^^

    Like

  3. De kleurtjes zijn leuk, vooral de roze. Alleen de kwaliteit van Essence nagellak vind ik niet goed en laat ze daarom liever in de winkel liggen.

    Like

Geef een reactie

