Overige onderwerpen

M.A.C Surf Baby! + Skinsheen Bronzer Stick

Aanstaande zaterdag, 14 mei,  komt M.A.C weer met een nieuwe Limited Edition, genaamd Surf Baby! Ik vind de naam erg kloppen bij de verpakking, ik krijg er echt zo’n ‘Hawaï shirt’ strand gevoel bij (een beetje een O’Neill vibe)…

Ik ga jullie laten zien wat er allemaal in deze collectie te vinden is en ik kan jullie vast 1 product laten zien, namelijk de Skinsheen Bronzer Stick in de kleur ‘Tan-Tint’ 🙂

Ik heb een overzichtje gemaakt met alle producten in deze Limited Edition, zoals je ziet zijn dit er aardig wat…

Zelf vind ik het altijd erg leuk om iets van een LE aan te schaffen omdat de verpakkingen vaak bijzonder en uniek zijn. Deze verpakking vind ik op zich ook wel leuk (maar niet zo leuk als de Wonder Woman collectie hihi)

  • Cheek Powder – €28.00
  • Lipsticks – €17,50
  • Lipglass – €17,00
  • Eye Shadow – €15,00
  • Crushed Metallic Pigment Stacks – €33,00
  • Powerpoint Eye Pencil – €15,00
  • Splashproof Lash Mascara – €15,00
  • Blushette Blush Stick – €21,00
  • Surf, Baby Bags (enkel bij de MAC stores)
  • Bronzing Powder – €22,50
  • Studio Careblend/Pressed €25,00
  • Suntints SPF20 Liquid Lip Balm – €15,00
  • Skinsheen Bronzer Stick – €33,00
  • 129SH Powder/Blush Brush – €37,00
  • Nail Lacquer – €12,00

Skinsheen Bronzer Stick

Hier zie je de Tan Tint Bronzer Stick, ook in het hoola-theme van Surf Baby! Ik heb expres een foto gemaakt waarbij ik de stick in mijn handen heb, nu zie je dat het echt een groot product is…

Tan Tint is de lichtste kleur van de 3

Het is een grote creamy bronzer stick die je gemakkelijk omhoog (en naar beneden) kunt draaien.

Toen ik de stick aanbracht op mijn hand schrok ik wel een beetje! Want jeetje wat is deze stick gepigmenteerd… kan ik dat wel mooi blenden? Het is een heerlijk zachte stick, waar genoeg product vanaf komt (hij is dus helemaal niet stroef, waar ik wel bang voor was)

Hier kun je zien hoe goed je de stick kunt blenden, ik vind het er heel natuurlijk uitzien. Er ligt totaal geen dikke laag op mijn huid en het droogt vrijwel gelijk op (dan gaat het nergens meer heen ;-))

Je kunt ervoor kiezen om de stick direct op je huid aan te brengen en te blenden met je vingers of een stevige kwast, maar je kunt het ook op je vingers aanbrengen en dan op je gezicht deppen voor een subtiele look.

Er komt binnenkort nog een full face foto aan met dit product, ik ga namelijk een ‘Bronzing’ artikel maken met meerdere brons producten…

Conclusie

Ik vind de Skinsheen Bronzing Stick een fijn product in gebruik, het is makkelijk om aan te brengen en het blendt super goed! Wel droogt hij vrij snel op je huid, wat een voordeel en een nadeel heeft… Ik zou bijvoorbeeld eerst 1 kant doen, voordat je de andere aanbrengt. Dit om te zorgen dat je je rechterwang nog kunt vervagen, zonder dat het opgedroogd is in 1 bruine streep haha 😉

De verpakking vind ik leuk, maar de prijs is aan de hoge kant. Deze Bronzing Stick kost namelijk €33,- en dan heb je 14gr aan product. Als je fan bent van M.A.C dan schrik je waarschijnlijk niet van de prijzen, het is maar net wat je wilt/kunt uitgeven aan een product.

De producten waar ik wel nieuwsgierig naar ben zijn: De prachtige blush natuurlijk! De blushstick in de kleur Coral en de pigmentstapeltjes 🙂

Ik ben benieuwd wat jullie van deze Limited Edition vinden, heb jij een wishlist?
Wat vind jij van deze Bronzing Stick en gebruik jij wel eens een brons product?

0 gedachten over “M.A.C Surf Baby! + Skinsheen Bronzer Stick

  1. Dit is denk ik veeeeeeeeeuuuul te donker voor mij. Denk dat het lijkt alsof ik pindakaas op mijn toeter heb gesmeerd als ik dit op doe hahaha!
    Schattige verpakkingen trouwens! (al vind zelfs ik als doorgewinterde MAC-fan, 33 euro een beetje aan de prijs voor een bronzerstick. 😉

    xxx

    Madelon

    Like

  2. Volgens mij heeft mac echt heel fijne producten. Jammer genoeg ligt de prijs te ver boven mijn budget, maar ik hoop ooit eens wat van mac te kunnen kopen, het ziet er zo fijn uit allemaal ❤
    My recent post Werkloos

    Like

  3. Oh nice! Veel plezier met het uitzoeken van je eerte MAC product… Ik ben erg fan van de blushes! Dat is ook een product wat je eigenlijk elke dag gebruikt, dan heb je elke dag dat heerlijke luxe gevoel als je je blush tevoorschijn haalt ❤

    Like

Geef een reactie

