Test & Review

Review: Pupa – Air de Fió #01

Afgelopen weekend werd er een hele grote doos bij mij thuis gebracht en toen ik hem open maakte kwam dit nieuwe luchtje van Pupa eruit… Wat een plaatje!

Eigenlijk is het best bijzonder dat ik nog niet eerder een parfumreview online heb gezet op BeautyPolish, ik ben namelijk gèk op luchtjes 🙂 Favorieten van mij zijn: Burberry Brit, Kenzo Amour, Emperio Armani en Dior Poison. Maar sinds zaterdag is daar een favorietje bijgekomen en niet alleen om de geweldige verpakking 😉

Na het succes van de bloemengeuren van PUPA in het verleden presenteren zij nu een nieuwe reeks lekkere geurtjes in een design verpakking. In totaal zijn er 6 verschillende geuren, in 6 verschillende mooie verpakkingen (verschillende bloemen). Ik ga voor jullie #01 beschrijven, hier zie je ook alle foto’s van 🙂

Hierboven zie je de grote doos waarin je het luchtje krijgt, ik vind het al een cadeautje op zichzelf…

Dan het flesje, ik hou ervan! Het is een druppelvormige onderkant, hierin zit het luchtje. Aan de dop zit een stevige ijzeren steel met daarop een bloem van stof. Het kleurtje van de bloem komt ook nog terug in de kleur van de bodem…

“De fles is geïnspireerd door de natuur en vertelt het verhaal van een druppel regen gedragen door de wind”

Ook niet geheel onbelangrijk, de geur 😉
Het is een Eau de Toilette die beschreven wordt als: Aromatisch, Poedergeur, Bloemen en Musk

Ik kan me zeker vinden in die beschrijving en het is ook wel logisch dat ik deze geur lekker vind, ik ben namelijk dol op ‘Muskluchtjes’ (denk aan Burberry, de oude Miss Sporty, Sun van Jill Sanders)
Naast de heerlijke Musk, komt ook subtiel de zoetheid van de bloemen naar boven.

Pupa air de Fio ligt al in de winkel en ze kosten €29.00 voor een flesje van 75ml. Voor meer informatie en verkooppunten kun je kijken op Pupa.nl.

De overige geuren

Als ik de andere geurtjes tegen kom in de winkel, dan ga ik er zeker even aan snuffelen. Het blijft moeilijk om een geurtje te reviewen, geur is namelijk heel persoonlijk en je kunt het helaas niet door je beeldscherm heen ruiken 😉

Ik vind hem heerlijk en de verpakking vind ik super (hoe leuk zou het zijn om 3 bloemen naast elkaar te hebben staan, awesome!) Ik ben benieuwd wat jullie van deze bloemige verpakking vinden?

Welke geur spreekt jouw het meeste aan?

p.s bedankt voor alle felicitaties gisteren! Ik heb een hele leuke verjaardag gehad, met veel mooie cadeautjes en veel gezelligheid (vanavond gaan we nog lekker wokken met z’n 4tjes)

p.s.s bij 500 comments/entries op de winactie van gisteren verdubbeld Elke de prijs! Dus dan mag de winnaar geen 6 flesjes, maar 12 flesjes NYX pigmentpoeder uitzoeken 😉

0 gedachten over “Review: Pupa – Air de Fió #01

  1. Wat een prachtplaatje zeg ❤ heb de flesjes nog niet in het echt gespot, maar ik ben erg benieuwd!

    Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad! Eet smakelijk vanavond ^^

    Like

    1. Mij mij past hij inderdaad ook niet op mijn 'luchtjesplank' dus ik heb hem heel sierlijk op mijn bureau staan 😉 De bloem zelf kan er niet af, dan moet je gewoon de dop (met bloem) verwijderen…

      Like

  2. hmm ziet er erg leuk uit! ik heb vroeger (echt 15 jaar geleden of zo) ook een luchtje gehad in de vorm van een bloem. Doet me hier een beetje aan denken. Twijfel nu of dat ook van Pupa was.

    Like

  3. Schitterend flesje! ❤ Denk alleen wel dat de kat hem omver mept. :p Mij lijkt die #5 ontzettend lekker! Doet me trouwens wel een beetje denken aan de parfums die Rituals een tijdje geleden heeft uitgebracht, dat was toch ook een soortgelijk thema? xxx

    Like

Geef een reactie

