Winacties

Winactie: Wie jarig is trakteert !!

Vandaag is het zover, ik ben officieel 23 jaartjes oud geworden (sjonge jonge wat oud haha) Gisteren had ik al mijn ‘Home made’ verjaardagstaart online gezet en vandaag is het tijd om te trakteren!

Ik ga geen mรฉga winactie week houden ofzo, maar jullie kunnen wel iets heel leuks winnen vandaag ๐Ÿ™‚
Ik mag namelijk 6 NYX Ultra Pearl Mania flesjes naar keuze weg geven! Elke, van de leuke Belgische webshop Beautybyelke, stelt deze leuke prijs beschikbaar… Erg leuk, bedankt!

*Klik hier* om te zien uit welke kleuren je allemaal kunt kiezen!
Even voor de duidelijkheid, het zijn oogschaduwpigmenten (dus gรฉรฉn nagellakjes hihi)

Wat moet je doen?

  1. Volg mij ergens, maakt niet uit waar (Twitter, YouTube, Facebook, GFC allemaal rechtsbovenin te vinden)
  2. Laat de 6 kleurtjes die je zou willen winnen achter in je comment ๐Ÿ™‚ Jeej!
  3. Laat een geldig e-mailadres achter, zodat ik je kan mailen als je hebt gewonnen

Het is niet verplicht, maar ik zou het erg leuk vinden als je me volgt op Bloglovin ๐Ÿ™‚
Voor een extra kans: plaats het volgende zinnetje op Twitter en laat het linkje ervan achter bij de comments:

@Ilja_88 is jarig en trakteert! Win 6 NYX Pearl Mania flesjes naar keuze op http://beautypolish.nl/ RT = lief

Deze winactie loopt t/m maandag 16 mei 23:59 en natuurlijk zijn ook de Belgjes weer van harte welkom!

Bij 500 berichtjes/deelnames wordt de prijs VERDUBBELD !! Dus dan mag de winnaar geen 6, maar 12 flesjes uitzoeken!! Allemaal meedoen dus ๐Ÿ˜‰

0 gedachten over “Winactie: Wie jarig is trakteert !!

  1. Wat leuk!! Ken pearl mania niet, maar vond de mono's van NYX wel heel chill. ๐Ÿ˜€ Uiteraard volg ik je al haha. xD De volgende kleuren lijken me wel vet!

    NYX Pearl Mania Fanta
    NYX Pearl Mania Oro
    NYX Pearl Mania Yellow Gold
    NYX Pearl Mania Turquoise
    NYX Pearl Mania Mink

    Kijken of ik nu win. 8D

    Like

  2. Hey girl,
    ik vind het echt super tof hoe jij je make-up tutorials en alles maakt.
    Het hoeft helemaal niet duur te zijn echt super goed!
    Ik maak vaak jou looks na.
    Leuk deze winactie mar mij maakt het niet uit welke kleurtjes.
    alle kleurtjes zijn goed!
    Hopelijk hoop ik nog iets te horen,
    groetjes romana.

    Like

  3. Gefeliciteerd!
    Welke ik uuuuuuuubergraag zou willen winnen:

    Pearl
    Ik ben echt fan van mooie highlighters!
    Fanta
    Hele mooie kleur voor de zomer denk ik!
    Gold
    Goud is gewoon een heeeeeele mooie kleur bij bruine ogen (a)
    Walnut
    Zag ik daar chocola staan!?
    Very Pink
    I โค Roze!!
    True Purple
    Paars is gewoon.. paars :tooth: (maar wel heel mooi ^^ !)

    Zou jij niet cadeautjes moeten krijgen ipv te geven haha??
    It's (was) your birthday!

    Like

  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag ๐Ÿ™‚ Ik doe mee! Ik heb je gevolgd met gfc :]
    de 6 kleuren:
    -NYX Pearl Mania Baby Pink
    -NYX Pearl Mania Baby Blue
    -NYX Pearl Mania Lilac
    -NYX Pearl Mania Walnut
    -NYX Pearl Mania True Purple
    -NYX Pearl Mania Very Pink

    xx succes allemaal

    Like

  5. Van harte gefelicteerd alsnog! Ik hoop dat je een van de beste verjaardagen hebt gehad van je leven…

    And of course I'm in! Ik zou heel graag de volgende kleurtjes willen:

    NYX Pearl Mania Pearl

    NYX Pearl Mania Charcoal

    NYX Pearl Mania Mocha

    NYX Pearl Mania Oro

    NYX Pearl Mania Nude

    NYX Pearl Mania Walnut

    Ik follow je op twitter…

    Like

  6. Heee Ilja,
    Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben misschien wat later maargoed. Ik hoop dat je een super leuke dag hebt gehad en leuke dingen hebt gekregen. Ik volg je inmiddels op twitter en ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op facebook! Op youtube heb ik geen account, dus daar kan ik niet op abboneren. Sorry daarvoor. Het was even moeilijk om te keizen welke kleuren ik wou hebben maar hier zijn ze dan. ๐Ÿ˜€

    Mijn favoriete kleuren zijn:
    1.NYX Pearl Mania Walnut
    2.NYX Pearl Mania Mink
    3.NYX Pearl Mania Very Pink
    4.NYX Pearl Mania Purple
    5.NYX Pearl Mania Turquoise
    6.NYX Pearl Mania Ocean Blue

    Ohja ik volg je ook op Bloglovin en ik heb het zinnetje ook op mijn twitter gezet. Hier is de link van: http://twitter.com/#!/Rozemarijn100/status/693956
    En mijn e-mailadres is rozemarijnPalma@msn.com
    Ik ben benieuwd wie de winnares zal zijn!

    Heel veel liefs,
    Rozemarijn โค

    Like

  7. nog gefeliciteerd! ik doe graag mee en de kleuren die ik zou kiezen zijn; Baby Blue, Walnut, Mocha, True Purple, Yellow en Nude! ๐Ÿ˜€ verder volg ik je op bloglovin', heb je artikel ook meteen geliked! ๐Ÿ˜‰

    Like

  8. Hoi!

    Wow echt moeilijk om je favorieten uit te zoeken er zijn zoveel leuke kleuren! Na lang denken heb ik eindelijk mijn favo's

    1. NYX Pearl Mania Turquoise
    2. NYX Pearl Mania Baby Blue
    3. NYX Pearl Mania Sky Pink
    4. NYX Pearl Mania Grass
    5. NYX Pearl Mania Lime
    6. NYX Peals Mania Space

    Ik volg je via google en Bloglovin.

    IK WIL ECHT MEGASUPERHEEL ERG GRAAG WINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  9. Evelyne Fierens @Ilja_88 is jarig en trakteert! Win 6 NYX Pearl Mania flesjes naar keuze op http://beautypolish.nl/ RT = lief!!

    Gelukkige verjaardag, nu op naar de 24 he ;D
    Ik vind dit echt een leuke actie !
    op mijn verlanglijstje staan :
    -NYX Pearl Mania Nude
    -NYX Pearl Mania Pearl
    -NYX Pearl Mania White
    -NYX Pearl Mania Silver
    -NYX Pearl Mania Baby Blue
    -NYX Pearl Mania Turquoise

    Ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Het zijn kleurtjes om blij van te worden!
    I love it! x

    Like

  10. Hey, gefeliciteerd met je verjaardag ^^!
    1) Ik follow je via Bloglovin, facebook en twitter (Zoeonmars)
    2) Ik zou graag de kleurtjes:
    NYX Pearl Mania Walnut
    NYX Pearl Mania Fanta
    NYX Pearl Mania Lime
    NYX Pearl Mania Purple
    NYX Pearl Mania Sky Pink
    NYX Pearl Mania Oro
    willen ๐Ÿ™‚
    3) mijn e-mail kan je vast wel zien, moet hier bij reacties hem al schrijven, maar hij wordt niet publiekelijk vertoond he ^^
    4) Ik heb het geretweet! (Zoeonmars)
    Veel plezier met een winnares uit te zoeken!

    xxx
    My recent post Photo

    Like

  11. Nog net op tijd :-). Ik volg je natuurlijk 'life' en via Facebook. Ik heb 6 mooie kleurtjes uitgezocht nl:
    NYX Pearl Mania Ocean Blue
    NYX Pearl Mania Purple
    NYX Pearl Mania Yellow Gold
    NYX Pearl Mania Grass
    NYX Pearl Mania True Purple
    NYX Pearl Mania Penny
    En nu maar hopen dat ik win! Ik denk het wel, want 2011 is mijn 'win jaar'!!
    xx

    Like

  12. oew vandaag is de laatste dag!
    Spannend! ๐Ÿ˜€

    ( ik heb al een x mee gedaan dus ga het niet nog een x opnoemen )

    Ben benieuwd wie de winnares is!

    Wanneer is het op je site te vinden?

    liefs Priscilla

    Like

  13. Nogmaals gefeliciteerd!
    NYX Pearl Mania Walnut
    NYX Pearl Mania Oro
    NYX Pearl Mania Mocha
    NYX Pearl Mania White
    NYX Pearl Mania Nude
    NYX Pearl Mania Sky Pink

    Ik volg je op twitter onder de naam laar101 en heb je op BL

    Like

  14. Nogmaals gefeliciteerd :p
    ik wist niet dat je al 23 jaar werd, je lijkt jonger xD (op een goede manier natuurlijk)

    Bloglovin en twitter zijn al de media waarop ik je volg.

    NYX Pearl Mania Pearl
    NYX Pearl Mania Yellow Gold
    NYX Pearl Mania Orange Zest
    NYX Pearl Mania Penny
    NYX Pearl Mania Mink
    NYX Pearl Mania Purple

    Like

Geef een reactie

