Personal stuff

Korte Update: It’s my Birthday ‘de taart’

Eventjes een korte update… Mijn moeder en ik hebben namelijk net mijn verjaardagstaart gemaakt! πŸ™‚ Voor het eerst in ons leven hebben we zo’n taart gemaakt en ik wilde even het resultaat aan jullie laten zien (ik vind hem namelijk best goed gelukt) hihi

Morgen ben ik officieel jarig, maar vanavond gaan we het al ‘vieren’… Ik vier dit jaar niet uitgebreid mijn verjaardag, alleen opa en oma komen taart eten (uiteraard is mijn vriend er en mijn moeder natuurlijk ook!)

Vanmiddag hebben we dan ‘de verjaardagstaart’ gemaakt en oh wat hadden we een plezier πŸ˜‰ Ik heb foto’s van het proces gemaakt, dus als jullie het leuk vinden kan ik er nog een ‘how-to‘ van maken?

De binnenkant is gevuld met chocoladecake, pudding,Β aardbeienjam, slagroom enΒ crΓ¨me (ongeveer 5000 kcal per hapje hihi) De buitenkant hebben we versierd met gekleurd fondant en zachte zilveren balletjes πŸ™‚

Vanavond gaan we hem opeten en zal ik nog een foto maken van de binnenkant (hopelijk zijn de laagjes mooi geworden) πŸ˜‰

p.s inmiddels staat deel 2 van mijn MEGA shoplog online *klik hier*

0 gedachten over “Korte Update: It’s my Birthday ‘de taart’

  1. Wat een mooie taart! Die moet ongetwijfeld heel lekker en heeeeel zoet geweest zijn haha! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Like

Geef een reactie

