Overige onderwerpen

Wanted: SPAM – Spam je blog/website ^_^

Jaahhh het mag, het mag…… het mag!
Spam hier je eigen website, je blog, jouw eigen plekje op het World Wide Web!

Het is alweer zo’n maandje of 6 terug dat ik een ‘Spam je blog’ artikeltje heb geplaatst, dus ik vond het wel weer eens leuk om te kijken of er inmiddels alweer een hoop andere of zelfs nieuwe blogs tussen zitten (jaja, ik bekijk ze allemaal)

Normaal wordt het natuurlijk niet gewaardeerd als je ergens je website of blogadres bij zet, maar in dit artikel mag je lekker ongegeneerd je site spammen!

Ik vind het namelijk zelf heel erg leuk om nieuwe en misschien nog onbekende websites/blogs te bekijken. Op deze manier kun je misschien wel weer een paar leuke aan je favorieten toevoegen 🙂

Misschien is het wel leuk om nog iets over je blog/website te vertellen, zodat we weten waar we op terecht komen..
Heb je geen eigen blog/website, dan ben ik wel benieuwd naar jouw top 3 van favoriete blogs!

0 gedachten over “Wanted: SPAM – Spam je blog/website ^_^

  1. Wauw altijd leuk om zoiets te lezen 🙂
    Mijn beautyblog is http://lovelynailpolish.wordpress.com
    Deze gaat (zoals de naam al zegt) enkel en alleen over nagellak. Ik heb vooral budgetnagellak, dus dat is ook wat je op de site zal terugvinden.
    Sinds de start van de site wil ik al mijn nagellak weer een keer opgehad hebben, vandaar mijn Nailpolish Challenge 🙂

    Veel plezier alvast!

    Bibiane
    My recent post The NP Challenge 23- NYC 246 Park Ave

    Like

  2. I am really loving the theme/design of your site. Do you ever run into any browser compatibility issues? A few of my blog audience have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any solutions to help fix this issue?

    Like

  3. bij deze… SPAM! 🙂
    CosmOpinie is niet echt een typische ‘blog’, maar je vindt er wel (informatieve) artikelen over beauty en ingrediënten en je kunt zelf reviews schrijven. De Nederlandse MakeUpAlley!

    Like

  4. Heel erg leuk! Mijn blog is http://glasmetwater.wordpress.com/. Let maar even gewoon niet op de naam haha 🙂 Het gaat over fashion, beauty en celebrities. Ook ben jij de eerste die het weet wanneer celebrities dezelfde outfit aanhebben. Daar geef ik dan mijn mening over, en ik vind het leuk om jullie meningen ook eens te jhoren, dus kom maar gerust een kijkje nemen 🙂

    Like

  5. Sinds gister heb ik mijn eigen blog. Er staat nog niet veel op, omdat ik net ben begonnen, maar er komt natuurlijk nog veel meer bij! Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje zouden nemen. Je kan me ook volgen op Bloglovin. Mijn blog is desireforpolish.blogspot.nl

    Like

Geef een reactie

