Overige onderwerpen·Personal stuff

Ik ben op ‘mini’ vakantie!

Het is inmiddels alweer de 2e week van de meivakantie en ik ga lekker 5 daagjes op ‘mini’ vakantie met mijn moeder πŸ™‚ Zo eens in het jaar gaan we lekker saampjes op pad en gaan we weer een andere stad verkennen…

Afgelopen zomer zijn we samen naar Duitsland geweest en deze keer kwamen we een leuke aanbieding tegen voor een hotelletje in Arnhem! Dus Arnhem here we come hihi!

We verblijven gezellig 4 nachtjes in het Van der Valk hotel in Duiven, lekker met zo’n ontbijtbuffet… Heerlijk vind ik dat!

Knusjes in de hotelkamer πŸ˜‰

Het zwembad in het hotel, wat een gezellige bodem…

We gaan dinsdag de hele dag lekker naar de VeluwseBron, heeeeerlijk ontspannen in een saunapark (op badkledingdag haha!) Ook hebben we een lekkere behandeling, een uitgebreide lunch en gaan we heel de dag in het warme water hangen πŸ™‚

Natuurlijk gaan we ook uitgebreid shoppen! Ik ben nog nooit in Arnhem geweest, dus tips zijn welkom!

Verder gaan we natuurlijk lekker uit eten en genieten van het mooie weer πŸ™‚ Ook gaat de laptop mee (whiee gratis internet) en seizoen 2 van GLEE haha! Β Oh en ik ga nog gezellig een kopje thee drinken bij Dees van Curvacious.nl, mijn gezellige blogvriendinnetje πŸ™‚

Ik heb de afgelopen dagen lekker wat extra artikeltjes gemaakt zodat er dinsdag, woensdag en donderdag gewoon nieuwe updates verschijnen hier op BeautyPolish! Dus laat vooral allemaal weer gezellig een berichtje achter, ik lees s’ avonds in bed alle berichtjes…

0 gedachten over “Ik ben op ‘mini’ vakantie!

  1. Leuk hoor even een paar daagjes weg πŸ™‚ ik ben zelf ook nog nooit in arnhem geweest dus als het een top stad is laat het ons dan even weten haha! Veel plezier met je moeder!! πŸ˜‰

    Like

    1. Tot nu toe is het hier heerlijk (Geweldig hotel!) Arnhem is ook erg leuk om te shoppen en de VeluwseBron is redelijk in de buurt (45 min rijden) .. πŸ™‚ Ook de dierentuin is nog in de buurt natuurlijk πŸ˜‰

      Like

  2. Een hele handig tip voor Arnhem: bekijk ook de zijstraatjes, daar zitten vaak ook erg leuke winkels, waar je snel overheen kijkt πŸ™‚ Verder have fun πŸ˜€ Verder zijn er 2 bioscopen in het centrum en op de 'Korenmarkt' kun je uitgaan (ook poolen en biljarten enzo is mogelijk en kgeloof ook lasergamen) Ohja bijna vergeten! Maar Sonsbeek is ook zeker een kijkje waard (een behoorlijk groot park met een paar restaurantjes)
    My recent post Woensdag Inspiratie

    Like

Geef een reactie

