Winacties

BeautyPolish loves Benefit – Winactie

Een klein tijdje terug heeft Benefit Nederland een eigen twitteraccount geopend (@BenefitBeautyNL) maar nu is er ook een speciale  Benefit facebook pagina! Dit wordt door Benefit gevierd met een bijzondere winactie 🙂

Het enige wat je moet doen is een Bene-foto te uploaden van jezelf, in de sfeer van Benefit…  (met daarop ’BeautyPolish loves Benefit’). Deze foto upload je op de facebook pagina van Benefit. Wanneer jij de zin ‘BeautyPolish loves Benefit’ verwerkt in je foto maak ik kans op dezelfde goodiebag als de winnende foto met de tekst van mijn website erop (wat natuurlijk gevierd gaat worden met een leuke winactie, mocht het zo zijn 😉 )

Wordt jouw foto het vaakst geliked, dan is de goodiebag voor jou! De grootte van de goodiebag is afhankelijk van het aantal ‘likes’ op je foto. Laat even een linkje achter van jouw Bene-foto bij de comments of via mijn twitteraccount (@Ilja_88).

Vergeet niet allemaal de Facebook pagina van Benefit te ‘liken’, want hoe meer fans… hoe groter het te winnen pakket! Kijk ook even  op de website van Benefit voor inspiratie en het sfeertje van Benefit 🙂

Natuurlijk heb ik ook even een foto gemaakt, want dat is een leuk excuus om even lekker met make-up en nepwimpers te spelen!

...

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Bene-foto vinden…
Gaan jullie ook een poging wagen?

p.s als je zelf niet meedoet, kun je natuurlijk altijd nog ‘liken’ … Mijn foto vind je hier *klik* hint hint hihi 😉

0 gedachten over “BeautyPolish loves Benefit – Winactie

Geef een reactie

