Nailpolish & Nailart

Let’s talk about Barrie! – Catrice lakje

Ze liggen bij de meeste winkels inmiddels wel in de winkels… De nieuwe nagellakjes van Catrice! Ik liet jullie vorige week al 2 heel bijzondere lakjes zien van de vernieuwde collectie *klik* , wat een mooie combinatie vond ik dat 🙂
Dit lakje zit echter al langer in de collectie, maar vind ik toch een kijkje waard…

Let’s talk about Barrie! is geen nieuw lakje maar ik vind hem erg mooi. Ik heb ook mijn ringvinger weer versierd met een mooie HQ waterdecal, dus kijk snel verder voor meer foto’s.

De nagellakjes van Catrice bevatten 10ml en kosten €2,49 per stuk.

Op de foto’s draag ik 2 dunne laagjes van deze nagellak, het is een heel dekkende lak (ik was eerst bang dat hij een beetje transparant zou zijn) De kwastjes van Catrice vind ik ook erg fijn, maar nu zie je over het algemeen bij de meeste merken wel een wat breder kwastje gelukkig 🙂

Ik blijf ze gebruiken, de HQ Waterdecals… Het is gewoon super simpel en het resultaat vind ik erg leuk. Deze keer koos ik voor een goudkleurig ‘kettinkje’, ik vind de combinatie van het donkerrode erg chique staan met het goud!

Er zijn ook een heleboel mooie kleurtjes van de vernieuwde Catrice collectie die ik graag op mijn nagels zou smeren! Ik heb nog 2 andere lakjes (die wel van de nieuwe collectie zijn) die ik binnenkort voor jullie ga swatchen (Miss Piggey Reloaded en Iron Mermaid) …

Heb jij al een kleurtje gescoord van de vernieuwde lijn?
Wat is jouw favoriete kleur uit de oude collectie?

0 gedachten over “Let’s talk about Barrie! – Catrice lakje

  1. Kan het zijn dat ze de nagellak in een nieuw jasje hebben gestoken maar dat ie er al wel eerder was maar opnieuw is uitgebracht?
    Ik kan me herinneren dat ik ergens zoiets heb gelezen, waren 2 lakjes met dezelfde naam waaronder een nieuwe en een oude alleen was er een subtiel kleurverschil..
    Maakt het ook uit, ik vind de kleur in ieder geval erg mooi!

    Like

Geef een reactie

