Overige onderwerpen

Spelen met make-up… Ilja loves Barbie!

Heerlijk vind ik het… Heel mijn bureau volbouwen met make-up en lekker spelen met make-up! Woensdag kwam er een vriendin (Suzan) langs en zijn we lekker een paar uurtjes aan het make-uppen geweest πŸ™‚

Ik ken Suzan al bijna 23 jaar en zolang ik mij kan herinneren hadden we altijd al make-up avondjes! Ik heb mappen vol met foto’s in thema’s, compleet met outfit (denk: Amy Winehouse inclusief hoog haar, Hippies met regenboog make-up en heel veel nepwimpers!)

Meestal gaat het zo in zijn werk:

  • Inspiratie zoeken in tijdschriften en op internet
  • Alle make-up uitstallen
  • Smeren, smeren, smeren
  • Daarna foto’s maken (heel veel lachen) en nog meer foto’s maken
  • Vervolgens foto’s bekijken (en nog meer lachen) πŸ˜‰

Deze keer was Barbie onze inspiratiebron en hebben we lekker veel roze gebruikt…

Roze!

And pose… Compleet met haarstrikjes πŸ˜‰

Ik en mijn lieve vriendinnetje Suus

Ik weet het, ik ben bijna 23 jaar… Toch blijft het leuk om een avondje heerlijk zorgeloos te make-uppen alsof je 10 jaar bent!

Ik ben erg nieuwsgierig of jullie ook nog steedsΒ experimenterenΒ met make-up, hele looks namaken of misschien zelfs net zo los gaan op make-up als Suus en ik?! Vinden jullie het leuk om over een poos nog een keer een ‘verfsessie’ van ons te zien?

Speel jij nog wel eens met make-up?

0 gedachten over “Spelen met make-up… Ilja loves Barbie!

  1. wat leuk zeg hoe oud je ook bent blijft altijd wel leuk lijk me
    de foto,s zien er ook echt leuk uit.
    zelf hebik dat nog niet met me vriendinnen gedaan ,of wij lakken nagels of wij makken en monster van onszelf met makeup en dan een gek personage die avond uitvoeren en geloof dat is ook harstikke leuk .
    ik zou het wel leuk vinden ja om vaker zo iets te zien van jouw en je vriendin

    Like

  2. heerlijk he, ok doe het alleen niet met vriendinnen maar met mijn vriend.
    nou ja make-up gebruiken we niet hoor.
    maar wel een lekkere scrub, een bodylotion of bodybutter, een voetverzorging en een masker.
    zo lekker altijd
    het spelen met make up doe ik altijd alleen.
    heerlijk muziekje erbij,en allles mixen en matchen.

    Like

  3. Ik had je jonger ingeschat πŸ˜› Haha echt leuk gedaan! Het maakt ook niets uit hoe oud je bent, make-up’en is leuk op elke leeftijd! Ik doe dit eigenlijk nooit… kan me inspiratie al kwijt bij me dagelijkse looks.

    Like

  4. Ik speel heel vaak met make-up haha, ik moet de kleuren toch ooit opmaken die ik normaal nooit zou gebruiken,haha. Nee ik vind het altijd erg leuk om te doen =) En de foto's zijn echt leuk geworden!

    Like

Geef een reactie

