Winacties

Herinnering: Win een GROOT nailart pakket!

Vandaag is het vrijdag, mijn blog-vrije dag… Maar ik wilde jullie nog eventjes herinneren aan de winactie waarbij je dit leuke nailart pakket kunt winnen.

Er zijn al zo’n 220 dames die meedoen! De winactie loopt t/m aanstaande zondag 23:59u πŸ˜‰ Dus heb je hem gemist, doe dan nog even Β gezellig mee!

*KLIK HIER* om te zien wat er precies in het pakket zit en om te kijken wat je moet doen om het te winnen.

Nog eventjes geduld dus dames, ik zal maandag bekend maken wie er heeft gewonnen! Deze keer zal ik er wel een aparte post van maken, omdat ik zoveel vragen krijg over de uitslag πŸ™‚

Succes allemaal!

0 gedachten over “Herinnering: Win een GROOT nailart pakket!

  1. Ik doe mee want ik hou er van om mijn nagels te verzorgen, ik kan er op een of andere manier niet tegen als mijn nagels niet mooi (gelakt) zijn! Ik ben al super lang benieuwd naar Konad, maar ben er nog nooit aan toe gekomen om het te bestellen. Ik zal het daarom ook graag willen uitproberen, en de nagelwielen zijn gewoon super handig als ik in een "welke nagellak moet ik opdoen" crisis! Ik volg je op bloglovin (girlsmaketherules) en op twitter (xyourangel) waar ik ook een tweetje heb gestuurd over de winactie. xx Cariena

    Like

  2. hee hee !
    Ik ben niet de 1ste die een berichtje achter laat..
    Maar toch wou ik gezellig meedoen.
    Waarom ik mee doe aan deze win actie is dat ik spulletjes goed bij me stash kan gebruiken en weer leuke nieuwe dingen kan gaan ontdekken πŸ™‚
    ik volg je op twitter via 070M πŸ˜‰

    xx Maaike

    Like

  3. Hoi Ilja,
    Natuurlijk lijk het me leuk om zo'n Nail pakket te winnen.Alles bij elkaar om meteen aan de slag te kunnen.
    Ik volg je op twitter en volg je blog.als Goudvliegje.

    Like

  4. heey
    ik doe zelf heel veel met nagel’s ik kan er zo 2/3 uur mee bezig zijn!
    soms probeer ik nieuwe dingen uit
    en alles wat ik niet kan oefen ik en hoop steets beter te worden
    xjes nina 12 jaar(ll’)

    Like

Geef een reactie

