Test & Review

Pupa Volumizing Lipstick #302 Fuchsia Fatal

Afgelopen weekend scheen het zonnetje zo lekker dat ik een heleboel foto’s lekker in het gras heb gemaakt πŸ™‚ Zo ook de nieuwe lipstick van Pupa in de kleur Fuchsia Fatal.

Pupa komt deze maand weer met een nieuw product, namelijk de ‘Pupa Rapid Action Lip Volumizing Lipsticks‘. Een lijn met 12 kleuren die de lippen meer volume zouden geven. De lipsticks blijven vast in het assortiment en kosten €19,50 per stuk.

Ik mocht #302 ‘Fuchsia Fatal‘ voor jullie testen, dus kijk snel verder naar meer foto’s.

Als eerste zie je natuurlijk de verpakking van de lipstick en dat vind ik een ware beauty.

De kleur, de zilvere letters en de bolle vorm… het ziet er gewoon heel luxe en chique uit. Hij ligt lekker in de hand πŸ™‚

In de lipstick zelfs staan de letters PUPA ‘gegraveerd’. Dit vind ik zelf heel erg leuk staan, het geeft gewoon iets extra’s (Catrice heeft het nu trouwens ook in de vernieuwde lipsticks)

Ook is de vorm van de lipstick aangepast aan de lippen, zodat deze mooi met de bolling van je lip meegaat.

Die vorm is heel fijn voor je lippen, maar swatchen gaat wat lastiger πŸ˜‰ Het is een hele fijne creamy lipstick met niet te veel glitters.

Fuchsia Fatal is echt een hele mooie felle kleur roze die een mooie glans over zich heen draagt.

Bam! Roze πŸ˜‰

Conclusie

Ik vind de lipstick echt prachtig… De verpakking is gewoon precies wat ik zoek in een lipstick! Een mooie kleur, luxe uitstraling met mooie zilveren accenten. Hij ligt ook lekker in de hand en is ook van zware kwaliteit (niet van dat goedkope plastic)

De lipstick zelf is heel romig en smeert fijn. Door de aangepaste vorm brengt de lipstick fijn aan en kun je precies werken (wat wel belangrijk is met zo’n opvallende kleur)

Of hij de lippen ook echt meer volume geeft weet ik niet, ik heb al vrij volle lippen van mijzelf en ik moet zeggen dat ik niet echt verschil zag na 4x gebruik. WΓ©l blijft hij redelijk goed zitten voor een creamy lipstick, want na een uitgebreide lunch van 3 boterhammen en een glas drinken zat de kleur er nog prima op πŸ™‚

De prijs (€19,50) is natuurlijk wel aan de hoge kant, maar je hebt er dan wel een luxe en fijne lipstick voor terug. Het is maar net wat je budget is en wat je uit wilt geven aan een lipproduct…

De lipstick is verkrijgbaar in de onderstaande 12 kleuren en is sinds deze maand opgenomen in het vaste assortiment.

Zelf zou ik nog wel een zachtroze en een nude kleurtje willen hebben πŸ™‚

Wat geef jij mΓ‘ximaal uit aan een goede lipstick?

0 gedachten over “Pupa Volumizing Lipstick #302 Fuchsia Fatal

  1. Die kleur staat je heel goed!
    Ik vind de lipsticks net iets te duur.. Ik heb een paar duurdere lipsticks en die wil ik eerst goed gebruiken voordat ik weer een nieuwe duurdere aanschaf.. πŸ˜›

    Like

Geef een reactie

