Nailpolish & Nailart

NOTD – Glitter Gal ‘Fuchsia’

Vandaag heb ik weer een speciaal lakje voor jullie, namelijk een roze holo van Glitter Gal.
Ik ben dol op speciale en opvalende lakjes, zoals: Flakies, Holografische lakjes en speciale topcoats met glitter e.d. 🙂 Dus dit roze lakje is helemaal mijn ‘ding’.

Kijk verder voor meer foto’s van deze nagellak.

Het was een mooie zonnige dag toen ik de foto’s maakte, dus het holografische accent uit dit lakje komt goed naar voren.

Deze holografische lakjes van Glitter Gal hebben ook namen, deze heet Fuchsia.

In tegenstelling tot andere holografische lakjes, lakt deze heel fijn (ook zonder speciale basecoat) Op deze foto’s draag ik 2 laagjes van de nagellak.

In de lakjes van Glitter Gal wordt gebruik gemaakt van échte holografische deeltjes, klinkt leuk!

Meer info

Glitter Gal wordt gerund door Kerry en Anna, 2 hele goede vriendinnen van elkaar. Glitter Gal komt uit Australië en de dames doen erg hun best om ook internationaal wat bekender te worden.

De lakjes zijn super super mooi, maar wel aan de prijzige kant. Voor 9ml betaal je namelijk $11,95 en dan komen er nog verzendkosten (van ook $11,-) bij, niet écht budgetproof, maar wel erg mooi 😉

Binnenkort komen er ook holografische lakjes uit van Essence, daar ben ik erg benieuwd naar!

Ben jij wel in voor een holografisch lakje op je nagels?

0 gedachten over “NOTD – Glitter Gal ‘Fuchsia’

  1. Waarom zijn er nu niet gewoon fijne budget holo lakjes? Ik wacht toch maar even op die van Essence, aangezien die van Gosh ook niet echt vindbaar is in de winkels hier in de buurt. En als je dan vraagt naar holografisch zijn die mensen daar helemaal de weg kwijt:P
    My recent post Bodique

    Like

Geef een reactie

