Overige onderwerpen

Mijn Goodiedoos avontuur …

Blij verrast was ik toen ik het mailtje kreeg met de woorden ‘Gefeliciteerd! Jij bent de nieuwe moeder van de Goodiedoos!’

Ik had al een heel tasje klaar staan voor als dit moment zou komen, dus ik was helemaal happy! Een paar uur lang heb ik lekker in de doos gesnuffeld, heb ik alles weer netjes schoongemaakt en opnieuw gesorteerd.

Ik heb er een aantal leuke dingetjes uitgehaald en ook weer erin teruggedaan, bekijk ’t filmpje en zie hieronder de foto’s 🙂

Dit heb ik eruit gehaald:

– 2 maskertjes van Jeunesse Montagne
– 3 wegwerpscheermesjes van Kruidvat
– Een handmaskertje
– Maskerdoekjes van ONYX (action)
– 2 scrubgel proefjes van Dr. Van der Hoog
– Bronzer van Essence
– Luchtje ‘The Game’ van Davidoff
– Haarserum voor onder de douche
– Proefje Biosilk
– Luchtje ‘Diamonds’ van Emperio Armani
– Lippotloodje YSL
– Jesse’s Girl mini lipgloss palette
– Essence voeten ding
– Oogschaduw pads
– Eyeliner van Gosh en Etos
– Lipgloss Pupa
– Lipstick Wet ’n Wild
– 3 Lipsticks voor mijn moeder

En dit heb ik erin gedaan:

– 3x Gosh foundation
– Eyeko bronzing creme
– LUSH Vanilla dee-lite bodylotion
– Essence xxxl nudes Nude Rose
– Essence xxxl nudes Toffee
– Maybelline lipgloss
– Maybelline long lasting gloss
– Eyeko lipgloss ‘Mayfair’
– H&M lipgloss
– Lipstick Bourjois ‘coral’
– 3x liquid lipsticks van Etos (rood, roze, coral/beige)
– Gosh trio
– Estee Lauder oogschaduw duo
– Gosh effect powder in ‘Black Diamond’
– Catrice pigment poeder
– Etos los pigment poeder
– MAC pigment (niet origineel, maar van Ebay)
– Elf nagellak
– Essence metallics nagellak (LE)
– 2 zakjes met fimocanes
– Sephora mascara
– Hema créme oogschaduw potloden
– Max factor filten tip eyeliner
– Teeez fluid liner paars
– Teeez glitter liner bruin
– BYS zwart oogpotloodje
– Roc créme proefje
– Miniatuur luchtje Laura Biagotti
– Clarins créme proefje


Linda
heel erg bedankt voor deze leuke kans, ik heb er veel plezier aan beleefd! Ik wens de volgende moeders heel veel plezier met deze doos!

Wil je weten wat ‘de goodiedoos’ nu precies is of wil je je aanmelden voor dit leuke initiatief, klik dan *hier*

0 gedachten over “Mijn Goodiedoos avontuur …

Geef een reactie

