Personal stuff

Onverwachts dagje Duitsland!

Oh oh, vandaag wéér geen beautyupdate! ‘Shame on me!’ 😉
Gisteren werd mijn vriend wakker en zei dat ik mijn tas moest pakken! We gingen gisteren onverwachts, maar super leuk, naar Duitsland toe…

We wilden al een hele poos gezellig weer een dagje naar Aken om daar lekker naar de Carolus Thermen te gaan, lekker op een terrasje te zitten en naar het Aachner Tierpark te gaan (en natuurlijk een beetje te shoppen hihi)

En vanmorgen ging dat plotseling gebeuren haha! Dus nu op dit moment zit ik lekker met mijn kont in het thermaalbad 🙂

File:CarolusThermen04.jpg
Morgen heb ik weer een normale beautyupdate voor jullie!
Geniet van de laatste dag van het weekend 🙂

0 gedachten over “Onverwachts dagje Duitsland!

Geef een reactie

