Overige onderwerpen

Nieuwe Imageplates van Dashica’s beautyshop

Zo af en toe heb ik verschrikkelijk zin om lekker mijn nagels te versieren… Met steentjes, fimo, Konad of iets anders leuks! Afgelopen week kreeg ik 2 leuke nieuwe imageplates binnen van Shirley (de eigenaresse van Dashica Beautyshop) samen met nog wat nagelstickertjes die ik besteld had.

De imageplates werken hetzelfde als die van Konad, maar Shirley heeft ze zelf ontworpen en laten ‘drukken’. Het zijn dus hele bijzondere imageplates!

Hier zie je de 2 plates die ik heb, beide met 3 ‘full nail’ designs. Ik vind dat zelf altijd erg leuk!
Ze zijn een stuk groter dan die van Konad, er staan ook meer plaatjes op (ook in spiegelbeeld!)

SdP – B18

SdP – B03

Ze zijn prima in gebruik, al zijn de randjes wel een stuk scherper dan die van Konad (dus pas daar wel even mee op, ook met het schoonmaken met een watje kunnen er wat pluisjes achter blijven hangen) De ‘full nail’ designs zijn een stuk groter, waardoor ze tenminste ook op lange nagels (en mijn brede duim) passen!

Ze kosten €3,75 per stuk en er zijn véle véle verschillende plates te vinden.

Ik vind de verschillende designs erg mooi, lekker veel keus! Ook vind ik het fijn dat de meeste afbeeldingen ook in spiegelbeeld zijn afgedrukt, dat miste ik heel erg bij de Konad imageplates.

De randjes zijn wat scherper en de dunste lijntjes komen niet helemaal scherp over, maar verder zijn ze prima! Erg fijn dat de ‘full nail’ plaatjes groter zijn, zodat ze ook passen als je lange nagels hebt 🙂

Je kunt ze vinden op *deze* website.

Aankomend weekend kun je echt een HUGE nailart pakket winnen! Dus hou BeautyPolish in de gaten 😉

Wat vind jij van Stamping Nailart?

0 gedachten over “Nieuwe Imageplates van Dashica’s beautyshop

  1. Hoihoi, ik heb je site van de week pas ontdekt en wist helemaal niet dat je zulke mooie nagels op zo'n makkelijke manier kunt maken! Ik altijd maar denken dat mensen dat altijd lieten doen, haha.
    Dus ik ga nog eens uitgebreid rondneuzen en ik ga zeker zo'n ding bestellen! Al hoewel, ik kan eerst even afwachten of er wat te winnen valt natuurlijk 😛

    Like

  2. Toch lijkt het wel of deze plaatjes minder goed 'pakken' is het niet? Of is dat omdat het witte nagellak is? Met zwart zag het er wat strakker uit. Maar wit vind ik wel wat liever staan.

    Like

  3. Hele mooie imageplates, ik mis bij Konad ook de plaatjes in spiegelbeeld. Ik ga echt nog eens een kijkje nemen in shirley's shop want het ziet er echt goed uit.
    Ik ben dol op Konad en nail art, niet dagelijks maar toch wel heel geregeld lekker prullen ermee.

    Like

Geef een reactie

