Overige onderwerpen·Personal stuff

Mijn nieuwe kapsel – Lentehaar!

Ja hoor, gisteren was het weer zover! Ik ben weer naar de kapper geweest…. Ik kreeg weer de kriebels om mijn haar blond te verven!

Wat is dat toch? Tegen de tijd dat het herfst wordt, wil ik altijd van mijn blonde lokken af en als het zonnetje weer gaat schijnen wil ik graag weer van die donkere manen af! ’t is ook nooit goed πŸ˜‰

Nu ben ik niet zo drastisch van coupe veranderd als een half jaar terug *klik hier* maar ben ik subtiel met een Coupe de Soleil begonnen. De kapster heeft hééél veel blonde plukjes in mijn haar aangebracht, waardoor mijn haar in zijn geheel een stuk lichter is geworden. Dus niet BAM blond, maar van donkerbruin naar donkerblond met hightlights πŸ™‚

Hiervoor was ik Γ©cht wel donkerbruin en had ik een schuine lok. Mijn haar is inmiddels weer lekker wat gegroeid en is weer in lange lagen geknipt, waardoor mijn eigen krul wat beter uitkomt. Ik voel met toch altijd wat meer ‘Ilja’ als ik wat lichter haar heb, misschien omdat ik altijd al blond ben geweest (mijn eigen haarkleur van toen ik nog een klein meisje was hihi)

Hier zie je goed dat ik nu verschillende kleuren in mijn haar heb. Mijn donkere kleur, donkerblonde plukjes en wat lichtere plukjes.

Hier in de zon oogt het rood, terwijl het toch echt blond is … Vreemd πŸ˜‰

Ik ben in ieder geval happy met mijn lichtere kleur haar. De volgende keer gaan er gewoon weer wat nieuwe blonde highlights in en zo wordt het steeds een stukje blonder πŸ™‚

Krijg jij ook al Lentekriebels? Ik krijg dan zin om heel het huis opnieuw in te richten, zomerkleding te kopen, mijn haar blond te verven e.d haha!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kapsel vinden!
Heb jij ook al Lentekriebels?

0 gedachten over “Mijn nieuwe kapsel – Lentehaar!

Geef een reactie

