Overige onderwerpen

Maybelline Super Stay 24h Lipstick – Delicious Pink #150

Jaaaa, daar is ‘ie weer! De Maybelline Super Stay 24h lipstick… alleen deze keer in een iets subtielere kleur. Bijna 2 maanden terug plaatste ik een review online over deze nieuwe lipsticks van Maybelline, alleen was dat een knál rode kleur!

Ik vond de formule super fijn, maar zo’n rode kleur is niet echt voor dagelijks gebruik (tenminste als ik de kinderen en ouders bij de peuterspeelzaal niet wil laten schrikken) 😉 Dus kocht ik nog een zachtroze kleurtje, een kleur die ik wel naar mijn werk kan dragen.

Het is de kleur Delicious Pink #150

Dit is verder geen uitgebreide review. Als je wilt zien hoe je deze gloss/balsem nu precies moet gebruiken kun je het vorige artikel over deze 24h lipstick bekijken *klik hier*

Het is een aanwezige roze kleur met een mooie glans. Ik vind het ideaal dat als ik ’s ochtends om 7 uur de lipstick opdoe, het er dan tot mijn pauze (om 1 uur) gewoon nog opzit! Tussendoor smeer ik dan wel 2x met de balsem, anders voelt het niet lekker aan… maar dat is toch een heel fijn resultaat!

Lekker in het zonnetje!

Ik heb inmiddels dus de Passion Red, Delicious Pink en ik heb afgelopen woensdag (zie shoplog) ook nog Spar Fuchsia gekocht. Als er nog een keer een fijne 1+1 gratis actie is ga ik misschien nog wel even kijken voor 2 andere mooie kleurtjes, ‘What can i say’.. ik vind ze gewoon fijn! 🙂

De lipsticks kosten €13,99 per stuk en zijn bij de meeste drogisten te verkrijgen, zoals Kuidvat, DA, Etos en Trekpleister.
Ook zijn er regelmatig leuke aanbiedingen bij drogisterijen, dus als je er graag eentje wilt en je vindt het wat prijzig… kun je altijd op een leuke aanbieding wachten!

Heb jij er al eentje?
Welke kleur zou je wel graag willen hebben?

0 gedachten over “Maybelline Super Stay 24h Lipstick – Delicious Pink #150

  1. Mooie kleur zeg! Vanaf vandaag is er een mooie stapelkortingactie bij Kruidvat. Hoe meer make-up je koopt, hoe meer korting! Misschien dat ik nog één van deze mooie kleuren ga scoren 🙂

    Like

  2. Mooie kleur! Staat je echt mooi.
    Ik vind ze dit echt een geweldig product. Hij kan gewoon lekker lang op je lippen blijven zonder bij te werken, alleen de lipbalm. Ik heb ook eentje, de Raspberry. Maar het houd hier niet op, ik ga binnenkort nog meer kopen…
    My recent post Haul-Review Zoevade

    Like

Geef een reactie

