Overige onderwerpen

Mijn ooglook How-to’s

Ik vind het altijd erg leuk om met oogschaduw te spelen, vooral op dagen dat ik lekker een dagje vrij ben of gewoon als ik me verveel. Ik doe het niet heel vaak, maar ik plaats zo nu en dan wel eens een ooglook online. Ik laat dan in foto-stappen zien hoe je zelf de ooglook na kunt maken πŸ™‚

Ik vond het leuk om een klein overzichtje te maken met een aantal looks die ik gemaak heb, met daarbij natuurlijk de link naar de how-to! Ook wil ik graag nog een paar dingen van jullie weten…

*klik hier* voor de foto-tutorial van deze blauw/witte look.

*klik hier* voor de foto-tutorial van deze goud/zwarte glitter look.

*klik hier* voor de foto-tutorial van deze roze Β look.

*Klik hier* voor deze wat meer naturel ooglook.

Ik heb wel wat meer ooglooks gemaakt, maar deze zijn al hééél oud (ook gemaakt met mijn oude camera). Toch blijf ik het leuk vinden om lekker te spelen met oogschaduw en daarmee leuke ooglooks te maken. Soms draagbaar, maar soms ook lekker ‘Over the top!’

Vraagjes:

  • Vinden jullie het leuk om weer eens wat vaker een ooglook how-to te zien hier op BeautyPolish?
  • Zie je graag wat rustigere/draagbaardere looks of zie je graag opvallende/bijzondere ooglooks?
  • Vinden jullie die foto-stappen handig of zie je toch liever een filmpje?
  • Wat voor look (welke kleuren/thema) zou je de eerst volgende keer graag willen zien?
  • Advertenties

    0 gedachten over “Mijn ooglook How-to’s

    1. oh ik vind deze foto's hartstikke mooi, ga zo door. Heb al diverse keren met mn dochters alles goed bekeken. De "stappenplannen" erbij zijn juist super!

      Like

    2. ik vind dat je altijd hele mooie looks maakt. misschien is het een idee om een rustige look te maken met naturel kleurtjes en dat je dan vanuit die look een party hardy look maakt? of een fellere, vrolijkere, opvallendere look? zo sla je 2 vliegen in 1 klap! πŸ˜€

      Like

    3. Ik vind je looks supermooi en zie ze graag, dus van mij mogen er wat meer komen. Zelf vind ik een filmpje handiger en duidelijker dan foto's.
      Wat bestreft de soort looks, de opvallende "over the top" looks vind ik leuk voor zo nu en dan, maar liever wat meer draagbare, omdat je daar gewoon meer aan hebt.

      Like

    4. Mooie overzicht! Ik persoonlijk draag ook overdag heftigere ooglooks. Ik vind het meestal draagbaar haha. Maar niet iedereen kan dit hebben. En jou filmpjes vind ik echt veel leuker! ❀

      Like

    5. Heel handig zo'n overzichtje! Ik vind je how to foto's altijd heel goed en duidelijk! Ook goede kwaliteit van de foto's en dat is fijn πŸ™‚ Nog mijn antwoorden op de vraagjes: natuurlijk wil ik dit vaker zien! Verder ben ik meer van de rustige en draagbaardere looks en die zou ik dus ook het graagst zien. Verder vind ik foto's heel duidelijk, maar als je het in een filmpje duidelijk kan overbrengen vind ik dat ook goed! En ik heb helaas geen leuke thema's voor je haha πŸ˜› Misschien kun je een look doen die je zelf heel vaak draagt?
      My recent post MAC Lip Erase in Pale

      Like

    6. Mooie looks!

      Vinden jullie het leuk om weer eens wat vaker een ooglook how-to te zien hier op BeautyPolish?
      Ja! Heel leuk!

      Zie je graag wat rustigere/draagbaardere looks of zie je graag opvallende/bijzondere ooglooks?
      Ik vind opvallende looks heel erg leuk πŸ™‚

      Vinden jullie die foto-stappen handig of zie je toch liever een filmpje?
      Filmpje vind ik het handigst

      Wat voor look (welke kleuren/thema) zou je de eerst volgende keer graag willen zien?
      Felle kleuren.

      Like

    7. Heb ik deze post toch bijna gemist! Wauw wat een mooie ooglooks! Hele mooie foto's! Ik vind het erg leuk om een draagbare look te zien, maar ook om af en toe iets fels te zien. Iets wat ik eigenlijk niet zou durven dragen. Misschien kom ik dan toch nog op ideeën! Ik wil het zeker vaker zien! In een foto of een filmpje maakt mijn niet echt veel uit!

      Like

    Geef een reactie

