Nailpolish & Nailart·Test & Review

Nails of the day: Nfu Oh 48 – Flakies

Vandaag heb ik een heerlijk zomers lakje voor jullie, want oh wat is dat zonnetje toch heerlijk! Je ziet ze steeds meer, de flakie lakjes… Ik vind ze super en zo ook dit lakje van Nfu Oh #48.

Kijk snel verder voor meer foto’s van dit zachtroze glitter/flakie lakje!

Hier het nummertje, geen namen helaas (dat vind ik toch altijd leuker) En maarliefst 17ml nagellak!

Het is een zachtroze kleurtje, met zowel mooie flakies als piepkleine glittertjes 🙂

Mét achtergrond decor hihi

Ik draag hier 2 laagjes van deze nagellak, hij dekt best aardig nog. Dit komt door de vele kleine roze glittertjes 🙂

Hier mijn zielig afgebroken nagel 😉 Ze waren allemaal zo mooi lang als mijn pink, maar helaas zijn ze inmiddels weer kort! Maar ik ga gewoon weer opnieuw aan de slag met Trind…

Maar kijk eens hoe mooi deze nagellak schittert in de zon… Ik draag ook niet áltijd felle en opvallende kleuren, dan is dit zeker een bijzonder lakje ter afwisseling. Niet TE opvallend, maar wel bijzonder 🙂

Meer info

De mooie flesjes van Nfu Oh bevatten maar liefst 17ml.
Bij NailXL kost dit ‘NFU 48? lakje €9,85. (incl. btw)

In de webshop vind je ook nog andere leuke merken als Konad, INM en Golden Rose.
Als je bij NailXL wilt bestellen, dan moet je er wel even rekening mee houden dat de prijzen exclusief 19% btw zijn 😉 Dit geldt ook voor de verzendkosten van €4,95. Vanaf €75 euro is de verzending gratis.

Heb jij ook een beetje de ‘Flakie-fever’ te pakken?

0 gedachten over “Nails of the day: Nfu Oh 48 – Flakies

Geef een reactie

