Shopaholic Shoplogs

Toffe webshop: XOXII shop – Sieraden

Het is weer eens tijd om een leuke webshop met jullie te delen, deze keer een sieradenwebshop… Eerder liet ik jullie al CrazyDaizy, Ydeltuyt en het SieradenKistje zien en vandaag staat XOXII in de spotlight.

Het is alweer een poos geleden dat ik een bestelling deed bij Suzanne, de eigenaresse van XOXII. Dat was in de eerste instantie nog even spannend, Β aangezien het pakje niet aankwam (en nooit meer is aangekomen) Suzanne heeft mijn bestelling netjes opnieuw verzonden en de envelop kwam toen gelukkig wel aan πŸ™‚

Ik wil beginnen met de verpakking, is het geen cadeautje om te zien? De mooie sieraden van XOXII worden verpakt in mooie zwarte doosjes met het logo erop. Zo kun je het eigenlijk gelijk al cadeau doen of natuurlijk lekker zelf houden (jezelf verwennen moet ook eens kunnen hihi!)

Deze ring vind ik echt heel gaaf! Het is de ‘White Dahlia ring’ en kost €7,50. De ring is verstelbaar en past dus ook om mijn poezelige vingers πŸ˜‰

Een schattige koraalkleurige ring, ook verstelbaar voor €7,- Deze ga ik bewaren en binnenkort gebruiken voor een leuke winactie πŸ™‚

Een super schattige ketting met een uiltje (uber hip de laatste tijd!) Ik vind uiltjes zelf erg schattig in sieraden, terwijl ik helemaal niets met die vogels heb eigenlijk. Deze bronzen uilenketting kost €16,95.

En tot slot nog een ‘Pocket Mirror‘, een lief klein spiegeltje voor in je handtas! Ik heb hier de Twitterbird.

Hier zie je dat het een handig formaatje is voor in je make-uptasje. Ik heb graag altijd een spiegeltje in mijn tas, je weet maar nooit! Deze spiegeltjes zijn er in 3 soorten en kosten €2,50 per stuk.

Meer info

Vooral de grote Dahlia ring vind ik super! Deze is er ook nog in andere kleuren te vinden πŸ™‚ Ook zijn er nog super veel mooie oorbellen te vinden in de XOXIIshop, zeker een kijkje waard!

De verzendkosten zijn €2,50 en bij elk extra item dat je in je digitale winkelmandje doet, betaal je 0,20ct extra.

Je kunt gewoon betalen met bankoverschrijving/PayPal en je sieraden worden super leuk verpakt!

Kende jij deze webshop al?
Welk item vind jij het leukste?

0 gedachten over “Toffe webshop: XOXII shop – Sieraden

  1. Wat een super leuke webshop! Thanks voor het delen met ons! Ik vind een flower ring in de kleur peach erg leuk en alle leuke oorbellen op de site!
    Ik vind je aankopen echt heel erg leuk uitgezocht! Erg lief ook dat ze het opnieuw verzond, toen je het niet ontvangen had. Echt een top service.
    Het doosje waarin het verpakt wordt is ook echt te schattig!
    Veel plezier met je aankopen meis!
    My recent post Tantalize me

    Like

Geef een reactie

