Nailpolish & Nailart·Test & Review

MNY Limited Edition ‘I am a Material Girl!’

MNY, het jongere en goedkopere zusje van Maybelinne, ligt alweer een klein tijdje in de winkels van Etos. Fijne en vrolijke budgetproducten voor jong en oud πŸ™‚ Het leuke is dat ze ook Limited Editions uitbrengen, waaronder dus deze ‘I am a Material Girl!’

Deze LE bevat 2 lippenbalsems, 2 nagellakjes, 2 oogschaduws en 2 kleurtjes lipgloss. Ik laat van alle soorten 1 kleurtje zien, dus ben je benieuwd naar mijn swatches… kijk dan vooral verder πŸ™‚

Nagellak in de kleur 265 hier aangebracht in 2 laagjes. Het is een vrij transparante nagellak met flink grove glitters, die wat bobbelig aanvoelen. Door een laagje topcoat aan te brengen voel je deze bobbeltjes niet meer πŸ™‚

Prijs: €2,49 voor 7ml

Lipgloss in de kleur 373. Ik vind het een prettige gloss omdat hij niet zo plakt, dit betekend ook dat hij wat minder lang blijft zitten dan een heel plakkerige gloss. Hij is heel fel in de huls en geeft ook redelijk veel pigment af moet ik zeggen.

Prijs €2,99 voor 5ml gloss

Super fijne oogschaduw in de kleur 429. Een subtiele satijnen glans in een zachtbruin/beige kleur. Ik vind de oogschaduw heel fijn van structuur, hij voelt heel zacht aan maar brokkelt niet. Ik blijf het doosje onhandig vinden, ik krijg ze niet gemakkelijk open.

Prijs €2,49

En tot slot de lippenbalsem in de kleur 375, een zachtroze parelmoer glansje. Hij gaf eigenlijk wat meer glans af dan ik eigenlijk had verwacht, heel fijn dus! De balsem is lekker zacht en voelt aan als een labello (maar dan in een leukere verpakking)

Prijs €1,99

Conclusie

Ik vind het erg leuk dat MNY met Limited Editions komt, dat is gewoon een leuke aanvulling op het vaste assortiment. Ik vind het wel jammer dat de verpakking niet anders of uitbundiger is dan de normale collectie (dat vind ik namelijk altijd zo leuk aan de LE’s van Catrice en Essence bijvoorbeeld)

De producten zijn prima en de prijzen vind ik ook fijn πŸ™‚ MNY is exclusief te koop bij Etos en deze LE ligt al sinds 1 maart in de winkels.

Welk product spreekt je het meeste aan?
Heb jij al wat van MNY geprobeerd?

0 gedachten over “MNY Limited Edition ‘I am a Material Girl!’

  1. bij jouw vindt ik deze producten er weer wel mooi uitzien.
    sommige bloggers vinden het niet echt geweldig en op hun foto,s ziet het er dan ook niet geweldig uit.
    ik ga alleen die lipbalsem hallen want die nagellak ziet er voor mij te waterig uit ,had wel wat dikker gemogen.

    goede review(Y)

    xx.

    Like

  2. Mooie kleurtjes he. Ik heb de lippenbalsem ook in 2 kleuren. Erg fijn. Altijd in mijn tas nu. En dat van de oogschaduw herken ik. De doosjes zijn niet handig. Misschien bedenken ze daar nog wat op

    Like

  3. laat ik nou net mijn albello weer eens gepakt hebben, en tot de conclusie komen dat ik nog maar een stompje ervan heb.
    dat word snel even naar de etos en de lippenbalsem kopen van MNY
    thnx!!!

    Like

  4. Wauw de balsem ziet er echt mooi uit!
    Doet niet onder voor de balsemstick die ik heb van Clinique! *voel me nu wel een beetje gepiemeld, want die kostte waarschijnlijk wel ietsje meer hahaha!*

    xxx

    Like

Geef een reactie

