Overige onderwerpen

De ‘Dare’ van Enchantra.nl – Mijn look

Alweer een poosje terug deed Linda van Enchantra een bijzonder oproepje om mee te doen aan een uitdaging. Wát die uitdaging was, dat vertelde ze er alleen niet bij! Ik meldde mij aan en kreeg de uitleg van de ‘Dare’. Ik moest wel beloven om het niet verder te vertellen, want dit was een verrassing was voor Noraly (medeschrijfster van de Enchanted Beauty blog) Ik deed mee met deze ‘Dare’ en dit is mijn look geworden…

Het enige wat je écht moest gebruiken in je make-up look, waren de Konad beads tattoo stickers. Je mocht zelf bepalen welke stickers je nodig dacht te hebben voor de look. (de vlinders zie je niet terug, deze vond ik er achteraf toch niet mooi bij staan)

Toen ik de Dare opdracht van Linda kreeg wist ik gelijk al dat ik iets met roze en paars wilde maken, dus ik zocht een aantal roze/paarse Konad beads uit en ging aan de slag.

Ik pakte mijn 88 palette, een aantal fijne kwastjes, een flinke pot glitters en een paar nepwimpers.. Ik voelde mij net een vlinder!

Wat heb ik gedaan:

  • Eerst natuurlijk de basis, foundation/concealer/poeder allemaal M.A.
  • Een goede oogschaduwbasis ‘M.A.C paintpot Bare Study
  • Fluoriserend rose uit mijn 88 matte palette over het midden van mijn oog, tot aan mijn wenkbrauw
  • Fel paars uit mijn 88 matte palette aan de buitenkant van mijn oog
  • een zilveren Jewel Effect poeder van Make-up Studio (met behulp van 2way gel) aan de binnenkant van mijn oog
  • Ik plakte een paar nepwimpers van BornPrettyStore op en klaar waren mijn blauwe kijkers
  • Op mijn lippen draag ik de Liptastick van Eyeko in de kleur ‘Loudmouth’ met daaroverheen ook wat Jewel Effect poeder
  • Met een waaierkwast bracht ik ’t zilveren Jewel Effect poeder aan over mijn hele gezicht, ook in mijn haar!
  • De Konad beads heb ik aangebracht rond mijn ogen en boven mijn wenkbrauwen

Dit is mijn inzending geweest, je kunt hem hier vinden *Klik* (comments zijn leukkkk!)

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden 🙂
Lijkt het je ook leuk om heel af en toe een wat extremere (misschien niet draagbare) look te zien hier op BeautyPolish?

0 gedachten over “De ‘Dare’ van Enchantra.nl – Mijn look

  1. Ik zou wel graag wat extremere draagbare looks zien, voornamelijk voor het uitgaan. Met wat donkere kleuren, wit en lichte glitters misschien? Ik vind deze look wel heel mooi gelukt!

    Like

Geef een reactie

