Personal stuff

Twitpics all over the place!

Ik zit eigenlijk pas sinds augustus 2010 op Twitter en ik moet zeggen dat het mij prima bevalt! Er is altijd wel iemand om mee te babbelen, als je een vraag op Twitter gooit dan komen vliegen de antwoorden aan alle kanten om je oren en ik vind het stiekem ook gewoon leuk om te lezen en te zien wat er allemaal gebeurt in het leven van anderen πŸ˜‰

Regelmatig zet ik foto’s vanaf mijn BlackBerry op Twitter, gewoon van alles en nog wat eigenlijk. Als ik iets leuks heb gekocht, gemaakt of als mijn katten weer eens raar doen! Dit zien jullie natuurlijk niet allemaal op mijn blog en niet iedereen heeft Twitter, dus het leek me leuk om eens wat ‘random’ Twitpics online te zetten. Hoop dat jullie het leuk vinden om te zien πŸ˜‰

Random Twitpics

Nieuwe ring van XOXII shop

Spelen met blauwe mascara en een look die ik had gezien in de Grazia

Nagels gelakt met Zoya ‘Charla’
Tof pakketje gewonnen bij ModeTrut (MAC Wonder Woman blush)
Helaas kwam de envelop geplet door de tnt aan, 't doosje van de MAC blush is kapoeet!
Hmm ik wilde op mijn laptop, maar Heppie dacht daar anders over!
Lekker spelen met Konad (stempelen en dan inkleuren)
Stippie helpt met aanbiedingen zoeken

Haha oma maakt een HUGE pannenkoek op de gourmetplaat!
Lekker buiten swatches & foto's maken op het balkon

Dat waren een aantal foto’s die ik op Twitter had gezet, vinden jullie het leuk om eens in de zoveel tijd (eens in de maand ofzo) een Twitpic-update te zien ??

Als je het leuk vindt om mijn gekwebbel te volgen op Twitter, klik dan rechts bovenin op het Twittericoontje om mij te volgen πŸ™‚
Ik doe ook regelmatig kleine winacties op Twitter en plaats ook vaak onzinfoto’s hihi.

0 gedachten over “Twitpics all over the place!

Geef een reactie

