Overige onderwerpen

Filmpje: Mijn make-up stash

Vandaag heb ik dan toch eindelijk even een nieuw filmpje van mijn make-up stash gemaakt! Zelf ben ik voor ’t eerst nu niet in beeld, maar ik laat wel mijn make-upjes zien πŸ™‚

Sorry voor het gewiebel met mijn camera, ik ben niet zo’n geweldige cameravrouw!

Als je vragen hebt over een product wat je misschien vluchtig voorbij hebt zien komen of graag een review van een item wilt zien… laat het dan vooral even weten in een comment πŸ™‚

In het filmpje heb ik het over mijn palettes, dat artikel vind je hier *klik hier*

Veel kijkplezier!

0 gedachten over “Filmpje: Mijn make-up stash

Geef een reactie

