Test & Review

Shimmer Cubes van The Body Shop

Eind januari was ik samen met een vriendin gaan Sale shoppen in België, in Hasselt om precies te zijn. In mijn shoplog filmpje liet ik heel veel dingetjes zien, waaronder deze Shimmer Cubes van The Body Shop!

Zo’n mooi doosje met glitter vierkantjes kost normaal €22,- en ik kocht dit setje tijdens de Sale voor €10,- Mijn eerste Shimmer Cubes 🙂
Kijk snel verder voor meer foto’s, swatches en een simpele ooglook.

Zo herken je ze in de winkel… Het plastic vierkanten doosje met 4 oogschaduwblokjes. Ik heb hier Shimmer Cubes Palette nr.15

De oogschaduws kun je ook uit het grote vierkanten doosje halen, zoals je ziet zijn ze ook allemaal los nog verpakt in een doosje van transparant plastic.

Het zijn flinke vierkantjes, ze wegen namelijk wel 4 gram per kleurtje! Als je nagaat dat een gewone oogschaduw zo’n 1,5 gram weegt is dat HUGE!

Ik vind het zelf handig om ze gewoon in het grote vierkanten doosje te bewaren, zonder losse dopjes erop (dat vind ik alleen maar lastig om elke keer te verwijderen)

De droge swatches, hier 1x aangebracht.

De kleurtjes hebben trouwens ook namen, maar deze staan op de onderkant van het palette en niet onder de kleurtjes zelf. Nu zijn de namen erg herkenbaar voor de kleuren, maar ik kan me voorstellen dat bij een bruin/beige palette de namen moeilijker te combineren zijn.

De namen: Green Meadow – Golden Sun – Firey Red – See Blue

En een hele hele simpele look met de gouden en rode kleur uit het palette. Ik heb ook niet altijd zin in een super uitgebreide oogschaduwcreatie 😉 Dit soort dingen draag ik vaak naar mijn werk, gewoon lekker simpel.. 2 kleurtjes, een zwart lijntje en een beetje mascara!

Conclusie

Ik ben helemaal happy met mijn Shimmer Cubes, als er meer kleurencombi’s hadden gelegen had ik die zeker ook gekocht! Ook als ze niet in de uitverkoop zijn, vind ik de prijs nog oké voor de hoeveelheid oogschaduw die je krijgt. Het is namelijk 4 x 4 gram, dus 16 gram aan oogschaduw voor €22,- (dus €5,50 per kleurtje) Maar dan moeten ’t natuurlijk wel kleurtjes zijn die je vaak gaat gebruiken.

De Shimmer Cubes zijn verkrijgbaar in een aantal kleurencombinaties en ze kunnen zowel droog als nat goed gebruikt worden. Je kunt ze vinden in alle ‘The Body Shop’ winkels!

Wat vind jij van deze glimmende vierkantjes?

0 gedachten over “Shimmer Cubes van The Body Shop

    1. Klopt 😦 't is nog niet veel vaker voorgekomen dat ik niets nieuws plaats… Maar 't ging me even niet lukken met barstende hoofdpijn en een zieke vriend hier 😉 Ik had wel al wat vooruit geschreven, maar dat was een nagellak artikel (en wil niet 2x hetzelfde achter elkaar plaatsen hihi) Maaaaaaaaar vandaag weer hard aan de slag!

      Liefs Ilja

      Like

  1. Mooi! Alleen niet kleurtjes die ik wel eens gebruik, ben meer van de groenen en bruinen…
    Ben trouwens wel heel benieuwd welk merk potlood je gebruikt! Bij mij zie je het lijntje in de oogrand meestal nauwelijks…

    Like

Geef een reactie

