Winacties

Win een mooie ring van Crazy Daizy ?

Vandaag heb ik een hele leuke winactie voor jullie, al zeg ik het zelf ^_^
Je kunt namelijk een heel mooie handgemaakte ring winnen van Crazy Daizy.

Crazy Daizy is een super leuke Nederlandse webshop die handgemaakte ringen verkopen. Ik heb er al eerder een stuk over Crazy Daizy geschreven toen ik mijn mooie ‘Pinking of You! ring had besteld *Click*


Crazy Daizy is voorgekomen vanuit een hobby door de vriendinnen Stèphanie en Dominique. Hun streven was het maken van niet alledaagse maar toch betaalbare ringen
Vanaf 7,99 euro heb je al een ware eyecatcher om je vinger en de verzending is gratis!

Bij www.crazydaizy.nl kun je betalen via bankoverschrijving of PayPal en je hebt je bestelling binnen enkele werkdagen al thuis.

? WINNEN ?

Nu leek het mij erg leuk om jullie de kans te geven zo’n mooie ring te kunnen winnen!

In samenwerking met de lieve meiden van Crazy Daizy mag ik deze mooie grote ring gaan weggeven, genaamd ‘Beautyful Day’. Deze roos heeft een prachtige vintage bruinrode kleur en heeft een formaat van 25 mm. De roos is bevestigd op een bronskleurige barokring.

Je kunt deze ring vinden op www.crazydaizy.nl onder ‘Super Stars‘, hij kost €11,99
(dus als je hem niet wint en je vindt hem super mooi, kun je hem als nog kopen!)



Wat moet je doen om te winnen?
  1. Volg Crazy Daizy op Twitter (als je geen Twitter hebt mag je ze ook volgen op Facebook ) *Verplicht
  2. Mij kun je ook volgen op Twitter of op Facebook *Verplicht
  3. Laat in je comment achter welke 3 ringen jij graag zou willen hebben van www.crazydaizy.nl *Verplicht

Ik zou het erg leuk vinden als je mij zou volgen op Bloglovin (Voor uitleg -> *Click*)

Maar dat is niet verplicht hoor ^_^

Wil je extra kans maken?

Ik kies de winnaars altijd Random door de namen van de meiden die meedoen in een lijst te zetten en dan de computer te laten kiezen. Door het onderstaande bericht te Twitteren, komt je naam 2x in de lijst en maak je dus meer kans!

RT & Follow @CrazyDaizy_nl en @Ilja_88 En win die prachtige ring! Kijk snel op http://beauty-polish.blogspot.com/ en doe mee ?

? ? ?

Je kunt meedoen t/m vrijdag 31 december 2010, de winactie sluit 23:59
1 Januari 2011 maak ik de winnaar bekend !!
Laat dus een geldig e-mailadres of Twitteraccount achter, zodat ik je kan bereiken als je hebt gewonnen…

Mijn eigen top 3

Rising sun, White powder & Irresistible

Veel succes dames!
0 gedachten over “Win een mooie ring van Crazy Daizy ?

  1. heb beide twitters en facebooks gevolgd en ik volg je ook via bloglovin 🙂 ook heb ik het bericht geretweet ;Dmijn top 3:1; Cold As Ice2; Hurricane3; Watermelon Cocktailen natuurlijk ook degene die je kunt winnen bij deze winactie XD

    Like

  2. Mijn top 31. Dahlia's Choice Pink2. Dahlia's Choice Black3. GluhweinIk heb de tweet online gezet op mijn twitteraccount. Ik volg jullie beide. Ik heb geen facebook of bloglovin. Sorry.

    Like

  3. Was al eens eerder in de webshop van Crazy Daizy geweest en vind het er geweldig!Ik volg jullie beide en heb ook een RT geplaatst op twitter. account @bychantillyNLMijn top 3:1. Watermelon cocktail2. Beautyful Day3. White PowderSucces verder met je blog!

    Like

  4. WAUW! ik ben spontaan verliefd,precies mijn style!nooit in de winkels te vinden.top 3:- Beautiful Day- Blacky- Salty Dog ( wat een geweldige namen ook allemaal )& ik volg jullie allebij op twitter& heb natuurlijk ook geretweet!mijn twitter is namelijk <a href="http://www.twitter.com/missberghuiswww.twitter.com/missberghuis<br />Vind het heel leuk dat je zo'n actie doet in samenwerking met crazydaizy! Gaat dat vaker gebeuren? 😀

    Like

  5. Wát een webshop… Ik heb er echt lang over gedaan om mijn top 3 te bepalen, want er zijn zoveel leuke ringen, hihi! Mijn top 3 is..1. Beautiful day2. Frozen Daisy3. Miss CrazyI love 'm all! Ik volg jullie beiden op twitter (@suusie1987) en ik heb dat zinnetje geretweet.

    Like

  6. Leuke winactie. Ik volgde jullie beide al op twitter (mijn twitternaam: petracupcake)Mijn top 3:- morning breeze- oopsy daizy- My second cupcakemoeilijk om er maar 3 uit te halen hoor, leuke webshop!!

    Like

  7. Oh wat een leuke winactie, ik ben helemaal verzot op handgemaakte ringen en deze zijn mijn persoonlijke favorieten: -Big Girl -Soft Lilly and -Green Heart <33 Groetjes Ellen p.s. Mijn twitteraccount is: EllenLambrecht

    Like

  8. Mijn twitter is NadiaaRB en ik volgde CrazyDaizy al, en jou ook, dus dat scheelt, heb de retweet gedaan :)Mijn top 3 heb ik niet echt, vind ze bijna allemaal zo cute <3maar als ik moet kiezen;1# Little Princess2# First Night3# Pink Swear

    Like

  9. Wat onwijs leuk zeg! Ik doe graag mee, ik volg Crazy Daizy al even via twitter en jou sinds kort ook! Via bloglovin volg ik je ook, ik heb je bericht getwitterd en dan hieronder mijn top 3;1; Bollywood Curry2; Fallen Angel3; Apple blow fishGeloof dat ik nu alles gedaan heb hihi!Er komt trouwens over een paar weken een tutorial online hoe je die fotolijstjes kon maken, daarover had je me gemailt, dus hopelijk heb je er iets aan! :)Liefs!

    Like

  10. hoi! super leuk! ik volg je op twitter! mijn twitternaam is : aaanieken ik volg je ook op bloglovin' !mijn favorieten:1. little princess2. miss crazy3. boo boo's specialxxx

    Like

  11. Gevolgd!=D (beide!)Ik kan alleen crazyDaisies alleen liken op facebook, maar niet volgen? Of is dat hetzelfde? *voelt zich een noobje*Jou volg ik natuurlijk al.:3Alleen niet op twitter, want dat heb ik niet. :PTop 3:- Pink Gin- HonoLulu- purple trouble

    Like

  12. Getweet op @littlegdress want heb laatst een ring van Crazy Daizy gekocht en ben er erg blij mee. Nog zo'n prachtige ring is dus een groot cadeau!1. Blacky2. Miss Crazy3. Dark green pie

    Like

  13. Ik volg je op Twitter en Facebook en ik heb je ook nog eens getweet. Vind t erg leuke en schattige ringen! Mijn favo's? One Night out, Bollywood Curry en Blacky!

    Like

  14. Leuke actie en wat een gave ringen, super idee! Mijn favorieten zijn:DahliaBlue AmourBaby Woo WooIk ben ook beide twitter accounts gaan volgen. Mijn Twitteraccoutn is @Anoushkagr

    Like

  15. Gave actie! Ik vind de ring die je kunt winnen echt supermooi. Mijn top 3:1. Beautyful Day2. Pink Gin3. Morning BreezeTwitteraccounts heb ik gevolgd. Eigen twitter: sam9sam. Ik zal de actie ook twitteren.

    Like

  16. Heey ik heb beide twitters en facebooks gevolgd en ik volg je ook via bloglovin! ook heb ik het bericht je getweet!!mijn top 3:1: One night out2: Rising Sun3: Honolulu

    Like

  17. Hele leuke actie Ilja, ik doe ook mee. Mijn favos zijn Fat Lady, Hurricane en absolute favoriet is It's a boy! Ik volg je al een tijdje op twitter, en na al die spam over deze actie toch maar besloten om een gokje te wagen 😉 Hele leuke blog! Ga zo door!!!

    Like

Geef een reactie

