Winacties

Winnaar Make-up/verwenpakketje !!


Eindelijk is het zover, de winnaar van dit leuke make-up/verzorgingspakketje is bekend!

Maar voor ik het hier bekend ga maken wil ik jullie allemaal nog even bedanken voor de super leuke reacties en berichtjes!
DANK JULLIE WEL ?

Maar genoeg gekletst! De winnaar is geworden……


* Tromgeroffel *

….
..
.


Gefeliciteerd WENDY 🙂 Het pakketje komt snel naar je toe!

Niet gewonnen?
Niet getreurd, er komt snel weer een winactie aan 😉
En ik kan vast verklappen dat het een hele leuke is!

0 gedachten over “Winnaar Make-up/verwenpakketje !!

  1. He, wat jammer dat ik 'm niet heb gewonnen….hahaNee hoor, ik gun het Wendy van harte. Gefeliciteerd meid, geniet ervan :DO en Ilja, dank je wel voor de leuke winactie.Liefs,Annemieke

    Like

Geef een reactie

