Overige onderwerpen

Toffe webshop – Ydeltuyt


Vandaag heb ik eens iets anders dan beauty, namelijk een stukje over mijn andere passie….. Sieraden!
Ik ben dol op mooie oorbellen, ringen, kettingen & armbanden. Zeker als ze niet alledaags zijn, maar lekker een beetje apart.


Daarom staat vandaag een super toffe webshop centraal, namelijk Ydeltuyt.
Ydeltuyt is een Nederlandse webshop met hele mooie sieraden, tassen en accessoires.

Het fijne aan Ydeltuyt is, dat je gewoon via IDeal, PayPal én bankoverschrijving kunt betalen! Ook zijn de verzendkosten prima in orde, namelijk €2,95 flat rate binnen Nederland & Internationaal €5,- flat rate.

Ik heb een soort collage gemaakt van de sieraden die ik zelf graag zou willen hebben, maar ze heeft natuurlijk nog veel meer!

Ik zit nog een beetje na te denken wat ik nu zal bestellen…. Ik wil graag de ring, de franse lelie oorbellen met steentjes & 1 ketting (maar welke?!)

Kende jij deze toffe webshop al?
&
Wat vind jij het leukste sieraad?

0 gedachten over “Toffe webshop – Ydeltuyt

Geef een reactie

