Nailpolish & Nailart·Test & Review

NOTD – Catrice ‘Hip Queens Wear Blue Jeans’


Vandaag heb ik weer een nieuwe NOTD voor jullie, namelijk een mooi lakje van Catrice.
Hip Queens is een van de 3 nieuwe lakjes uit de Catrice nagellak serie. Vorige week zag je misschien al ‘Run forrest run’ voorbij komen, een prachtig groene nagellak.

Kijk verder voor meer foto’s van Hip Queens!




Ik vind dit zelf een hele mooie kleur blauw… De microglitter maakt het nagellakje nét wat specialer, heel mooi! Net als alle Catrice lakjes, lakt deze weer heel fijn! Ook blijft hij best lang mooi, ik heb er 4 dagen mee gelopen (wat erg lang is voor mij, ik lak meestal na 2 dagen mijn nagels weer in een andere kleur ^_^) Ik had toen alleen wat ‘tipwear‘, geen chips!

Je kunt dit lakje kopen bij ’t Kruidvat en bij de Trekpleister voor €2,49, je hebt dan een flesje met 10ml Hip Queens nagellak ?

Mijn 12 Catrice lakjes


Ik heb inmiddels alweer 12 Catrice nagellakjes, wat best veel is van 1 merk vind ik zelf. Ik vind de nagellak van Catrice gewoon prima, zeker als je kijkt naar prijs-kwaliteit verhouding.


  1. 130 Lucky in Lilac
  2. 230 Clay-ton, My Hero
  3. 200 From Dusk To Dawn
  4. 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!
  5. 340 Run Forrest Run!
  6. 240 Sold out Forever
  7. 070 Caught On The Red Carpet
  8. 150 Big Spender Wanted!
  9. 160 Sweets for my Sweets
  10. 210 Just Married
  11. 170 I Scream Peach!
  12. 010 Don’t Feed the Birds
Als er nog lakjes zijn waar je graag swatches van wil zien, vraag het dan vooral in de comments hoor ^_^
Of is het leuk om één artikeltje te maken met swatches van alle 12 de lakjes?
Wat vind jij van Hip Queens?
&
Wat is jouw favoriete Catrice lakje?

0 gedachten over “NOTD – Catrice ‘Hip Queens Wear Blue Jeans’

  1. Hip Queens is idd erg leuk bij jeans! Je lakt echt heel mooi trouwens. Wat ik wel zou willen weten is wie die geweldige namen verzint bij de lakjes. Echt, 'don't feed the birds'…. waarom!

    Like

  2. Mooi lakje! Ben sinds 2 a 3 weken bezig om te stoppen met nagelbijten door middel van elke dag nagellak ophebben en ik heb nu een wit randje! Als het witte randje over mijn vinger heen gaat, trakteer ik mezelf op Catrice lakjes! 😀

    Like

  3. Waaw, ik wil echt wel eens een tutorial zien van hoe jij je nagels lakt, echt super mooi! Vooral dat mooie boogje aan je nagelriemen (tips?), ik krijg dat nooit zo! Liefs

    Like

  4. hey there and thank you for your info – I’ve definitely picked up something new from right here. I did however expertise some technical points using this web site, as I experienced to reload the website many times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage your quality score if ads and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective intriguing content. Make sure you update this again very soon.

    Like

Geef een reactie

