Uncategorized

NOTD – China Glaze ‘Peace on Earth’

Dit nagellakje komt je misschien al bekend voor, dat kan kloppen! Je hebt hem misschien al gezien in het artikeltje van China Glaze Holliday 2010 collectie.

Ik vind dit nagellakje zo mooi, dat hij een aparte NOTD verdient ^_^ 

Het gaat hier om een lakje uit de ‘Tis is the season to be nauthy and nice’ van China Glaze, Peace on Earth!

Kijk snel verder voor meer foto’s!

Het is een heel fijne nagellak die prima dekt in 2 laagjes. Vooral de gouden gloed in de nagellak vind ik prachtig, ik ben er helemaal weg van ^_^ Ik ben ook gewoon dol op groene nagellak!

Ik heb dit nagellakje uit een giftset van China Glaze en deze komt bij de Boozyshop vandaan.
De complete set met 4 lakjes kost ā‚¬23,95, maar je kunt ‘m natuurlijk ook los kopen voor ā‚¬5,50 per stuk bij NailpolishFashion 
Draag jij graag groene nagellak?
0 gedachten over “NOTD – China Glaze ‘Peace on Earth’

  1. Ik draag bijna nooit groene nagellak, maar jjeeuj deze is heel mooi. Ik wil echt wat china glaze lakjes gaan aanschaffen. En deze staat zeker op de lijst. Liefs, xxx

    Like

  2. Wat een aparte kleur zeg. Het lijkt wel alsof hij een heel klein beetje naar goud neigt. Ik draag zelf nooit groene nagellak, maar zulke kleurtjes vind ik wel erg mooi.

    Like

Geef een reactie

