Uncategorized

Winnen Winnen Winnen


Jeeeeej het is weer zover, je kunt weer wat winnen op Beauty Polish 🙂
Waarom? …. Om al mijn lieve volgers te bedanken!

Ik word zo blij van al die leuke comments, twitterberichtjes en volgers via GFC & Bloglovin…
Dus ga vooral zo door ^_^ hihi !!

Ik heb een leuk pakketje samengesteld met producten van merken die ik zelf erg fijn vind…
Ik hoop dat jullie het leuk vinden

Wat kun je winnen?

  1. GOSH nagellak – 064 Frou-Frou
  2. GOSH Star shine lipglaze – Disco star
  3. GOSH Star shine lipglaze – Boogie star
  4. Maybelline Shiny licious – Fruity gloss ‘Sugar Plum’
  5. Gezichtsmasker van Montage Jeunesse – Anti stress
  6. Haarmasker van Montage Jeunesse – Aloe vera & hibiscus
  7. Voetenmasker van Montage Jeunesse – Foot cooler
  8. Essence mascara – All eyes on me ’01 soft black’
  9. Setje van 6 paarse kralenarmbandjes met een strikje
Hoe kun je winnen?

Zet in een comment duidelijk ‘Ik wil winnen’, vergeet niet je e-mailadres erbij te zetten, zodat ik je kan benaderen zodra je hebt gewonnen! Volg mij op Google Friends Connect en laat ook in je comment achter onder welke naam je me volgt.

Natuurlijk mag iedereen maar ÊÊn keer meedoen. Wil je twee kansen hebben om dit prijzenpakket te winnen? Verstuur dan dit bericht op twitter:
RT Win een leuk make-up/verwen pakketje bij @Ilja_88 op http://www.beauty-polish.blogspot.com 

Nog een extra kans kun je krijgen door de bovenste afbeelding in je blogrol te plaatsen, met de link naar de winactie.
Als je dit hebt gedaan, zet dan ook de link in je comment 🙂

Bijvoorbeeld
Lieve lieve Ilja, IK WIL WINNEN! Wat lief dat je dit doet (hahah grapje hoor)
Ik volg je via GFC als Ilja_88 
email: i.seitzinger@gmail.com
Meedoen kan tot 30 November 2010, 23.59. p.s mijn Belgische volgers zijn ook van harte welkom hoor! 🙂

0 gedachten over “Winnen Winnen Winnen

  1. Je hebt een leuke site, en leuke winactie. Maar toch vind ik het raar dat je alleen kan winnen als je je volgt via twitter. Lijkt een beetje chantage. Als jij me volgt, maak jij kans op deze dingetjes.Maargoed, dat is mijn mening

    Like

  2. @Anoniem: Dankjewel 🙂 Als je goed leest staat er dat je me niet hoeft te volgen via twitter hoor, het is alleen een éxtra kans… Wil je twee kansen hebben om dit prijzenpakket te winnen? Verstuur dan dit bericht op twitter …. Liefs Ilja

    Like

  3. Hoi!Ik zou graag willen mee doen aan je winactie!Ik heb het op mijn blog geplaatst:http://www.touchofmakeup.be/?page_id=2099&preview=true&preview_id=2099&preview_nonce=7c39d968a2Ik heb het getwitterd: http://twitter.com/Touch_Of_Makeup/status/6415293161144320Ik volg je via Google friend onder de naam: Touch_Of_Make-upEn mijn mail-adres is: info.touchofmakeup(at)gmail.comhehe zo'n epistel. Hopelijk heb ik alles juist gedaan en staan alles erin 🙂

    Like

  4. Ik doe mee<33maar, ik win toch nooit ik doe altijd mee maar win nooit ik volg je via deze site!en wat leuk dat pakketje ik wil die winnen,want ik kan niewt eens gosh betalen;pxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Like

  5. Wauw superwinactie! ik doe mee en ik hoop natuurlijk te winnen. ik volg je via bloglovin, volgens mij met google following heet ik gewoon franca. heb helaas geen twitter en ook geen site meer. succes dames en jij nog superveel succes met je site. ik volg je al heel lang !

    Like

  6. ik wil winnen 😀 zoals iedereen XDvolgens mij volg ik je nu net via blogspot (mijn eigen blog) en ga ik als ik klaar ben met typen nog fftjes het bericht retweeten @femketje

    Like

  7. Tja, ook ik wil winnen xDWaarom? Omdat ik net mijn mascara op heb gemaakt.En ik je ga volgen! Ik vind het echt super dat je dit zo doet 😀 (Waahaa,, wat een geslijm xD) Maar goed,, mijn email is: flyingxxbubblies@gmail.comLaat je me eventjes weten als ik iets heb gewonnen. Als ik niets win zou ik het ook fijn vinden als je me dat eventjes mailt. Ojaa ik volg je via mijn website xD Niet via blogspot ofzo iets Okee? xx Hanneke

    Like

  8. Zal ik hier misschien een beetje reclame voor maken op mijn site?? Het is atijd leuk als er nog meer mensen je volgen toch? Zou je dat willen? Mail me dan even of laat een reactie achter in mijn gastenboek op mijn site ❤

    Like

  9. He Ilja ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik je kan volgen en net zoals alle anderen ik wil winnen. Ik vond het feestje echt super leuk en nog bedankt dat je dat wou doen:)! Dat pakketje is inderdaad heel erg leuk!mijn mail is ( ik volg je via google gmail):michellebeauty1998@gmail.com

    Like

  10. @Hanneke: Je kunt mij vinden onder de naam Ilja_88 of door gewoon op het gele vogeltje links in mijn balk te klikken & op 'Follow' te klikken.Met je google account kun je me ook volgen, ook links in mijn balk <- klik op volgen en vul je gegevens in ^_^ Gezellig!Liefs Ilja

    Like

  11. LIEVE LIEVE LIEVEEEEEE ILJA!Hier ben ik dan, op de valreep 😀 Met de magical words! IK WIL WINNUUUUHH!! Ja, echt, lijkt me echt suuuper, echt een gaaf pakket is het! *aahh hebben!* *kwijlt* *veegt kwijl op*En lieve Ilja *veegt kwijl opnieuw weg*, ik volg je nu via GFC hoor! Ik weet niet m'n accountnaam (ohfashionnl geloof ik) maar m'n naam is "Evelien ? OhFashion.nl". En ik heb het bericht getwitterd!! ^_^ <a href="http://twitter.com/evelien1987/status/9720755658956800http://twitter.com/evelien1987/status/97207556589… />Én! M'n emailadres is evelien@ohfashion.nlLiefsss!! ^_^ xoxo

    Like

Geef een reactie

