Uncategorized

My best budget friend!


Dit is een product dat ik al een poosje met jullie wil delen, gewoon omdat ik hem erg vaak gebruik! Ik lak heel vaak mijn nagels en dat gaat ook niet altijd in 1x goed…. Voorheen pakte ik dan wattenstaafjes en nagellakremover in probeerde ik op die manier mijn nagellak bij te werken! 

Sinds een half jaartje gebruik ik deze roze stift, de ‘nail polish corrector pencil’ van Essence. 
En ik kan niet meer zonder!! I love it!!


Deze stift heeft een harde punt met een platte kant en een bolle kant, door het puntje kun je heel gedetailleerd aanpassingen maken πŸ™‚ 



Bij donkere nagellak zullen de stiftjes snel donker worden, dus ik houd er meestal eentje speciaal voor donkere nagellak. Er zitten ook 3 extra stiftjes bij, die je gemakkelijk kunt verwisselen. Wel duurt het weer even voor de nagellakremover in het nieuwe stiftje is getrokken.



Hierboven zie je dat het heel strak is aangepast, dit krijg ik zelf niet voor elkaar met een wattenstaafje! Ook is hij heel handig voor gemorste nagellak aan de zijkant van je nagel πŸ™‚


Hij kost €1,95 bij het Kruidvat en er zijn regelmatig aanbiedingen op Essence. Ik koop ze meestal bij een actie als 1+1 gratis of 2+1 gratis πŸ™‚ Dan koop ik er weer een paar, niet dat ze zo super snel leeg of vies zijn…. Maar ik lak mijn nagels super vaak, ook voor mijn blog natuurlijk πŸ™‚ 

Dit is Γ©cht mijn ‘Holy Grail’ wat betreft nagelspullen!

Gebruik jij hem al / Lijkt jou het wat?

0 gedachten over “My best budget friend!

  1. Heb hem zelf niet maar heb een andere nailpolish corrector van een ander merk en zulke pennen zijn zo handig πŸ˜€ Bedankt voor de review πŸ™‚

    Like

  2. Zo leuk al die comments πŸ™‚ Ik wist wel dat ze ook zo'n soortgelijke pen hadden van de Catrice… Maar ik wist niet dat ze deze ook hadden bij de Hema! @Nina: wat zonde! Ik heb er denk ik al 4 versleten, maar dat heb ik nog nooit gehad! Misschien leeggelopen in de winkel, of opgedroogd?Liefs Ilja

    Like

  3. ik had er eentje van de hema, maar die ging helemaal rafelen jammer genoeg, deze vorm punt is erg handig! ga snel bij kruidvat kijken hihi, meteen kijken of de metallics al hier zijn ❀

    Like

  4. @ Nootje: Nou bij de Kruidvat in Hoogvliet is het helemaal mooi! Hangt wel een actiesticker van '2e metallics product voor de halve prijs'… Maar de hele collectie is nergens te vinden haha!Liefs Ilja

    Like

Geef een reactie

