Uncategorized

Stemmen stemmen stemmen!!

om te stemmen

Vanaf 24 oktober tot 3 november 2010 kan er gestemd worden. Er zullen 5 Gosh goodie bags twv € 50,- verloot worden onder de stemmers.

Degene met de meeste stemmen wint een Gosh make-up pakket twv € 450,-. De nummer 2 en 3 zullen een Gosh goodie bag ontvangen met daarin de nieuwste Gosh make-up producten die nog niet in de winkel verkrijgbaar zijn twv € 50,-.


Als ik win *samen met mijn vriendinnetje die ik ondersmeer* 
betekend dat natuurlijk een GOSH winactie!! 

Hier zie je mijn filmpje 
Stemmen kun je HIER doen, zou ik super tof vinden!


0 gedachten over “Stemmen stemmen stemmen!!

  1. Dank jullie wel :-)@ Milou: Ik vond het ook super cool om te zien 🙂 Ik dacht dat er 10 filmpjes zouden zijn om uit te kiezen, zo vet dat hij er tussen staat!x Ilja

    Like

Geef een reactie

