Uncategorized

Bestelling bij Asos.com


Via Suzanne van Deltachepei.nl kwam ik achter de HUGE sale bij Asos.
Asos is een super grote webwinkel, waar ze écht ALLES verkopen!

Ik heb lekker een uurtje tussen alle sale dingen zitten snuffelen en heb al het bovenstaande besteld 🙂 
Dingen die ik gewoon wilde proberen, maar niet voor de volle mep!

Wat heb ik besteld?

Zo kosten de Ciate Paint pots normaal gesproken al €12,- per stuk! Nu een setje van 3 flesjes voor €14,56 
Ook de Essie lakjes waren super afgeprijsd, deze kosten normaal ook 12 á 13 euro!
De Clutch met oogschaduw vond ik er gewoon super mooi uitzien en deze was afgeprijsd van €29,90 voor €15,88 …
En tot slot nog 2 dingetjes van Models own, daar heb ik nog nooit wat van geprobeerd… gewoon nieuwsgierig! *Het potloodje heb ik in het wit besteld, misschien mooi voor op de waterlijn*

p.s de verzendkosten van Asos zijn maar €3,-!

Waar zou jij graag een review of swatches van willen zien?

0 gedachten over “Bestelling bij Asos.com

  1. Ik zou zeggen, doe over alles maar een artikel van schrijven! ik ben benieuwd! :)Ik heb zelf ook een wit oogpotloodje, voor mijn waterlijn…Ik gebruik het alleen niet zo heel vaak… haha:$x

    Like

Geef een reactie

