Uncategorized

Battle: OPI ‘Who the Shrek are you’ – Essence ‘Lime up’

Een klein tijdje terug zag je al de perfecte dupe van Zoya ‘Charla’, dit was ‘Choose Me!’ van Essence. Toen ik deze dupe kocht, had ik ook een goede dupe gevonden van een leuk OPI lakje ‘Who the Shrek are you?’!


Essence      –       OPI
Met flits

Essence      –       OPI
Zonder flits


Ik vind de lakjes erg op elkaar lijken, hoewel de OPI misschien íetsje píetsje donkerder is dan de Essence…

Aan het aanbrengen heb ik ook niets op te merken, beide brengen ze soepel aan. De substantie is hetzelfde en beide dekken in 2 laagjes.

Beide lakjes hebben een mooie créme finish.

Ik moet zeggen dat ik het lakje van Essence prettiger vind lakken, door het grote kwastje. Ik heb namelijk de mini versie van de OPI Shrek collectie en dat betekend ook een klein kwastje (daar ben ik zelf geen fan van!) Hier heb je natuurlijk met de full size OPI lakjes geen last van.

Info van beide lakjes

OPI (full size) Who the Shrek are you kost €13,95 voor een flesje van 15ml.
Ik had zelf het setje met de 4 mini flesjes, dan betaal je €17,95 voor 4 flesjes van 3,75ml = 15ml)
OPI is te koop op www.opi.nl en bijv. in de MOOI parfumerie.

Essence Lime Up! kost bij het Kruidvat €1,29 voor een flesje van 5ml.
Nu moet ik zeggen dat de houdbaarheid van OPI wel iets beter is, maar zo’n fel kleurtje ben ik zelf ook wel weer zat na 3 daagjes. *en dat houdt Lime Up wel vol hoor*


Wat vind jij van dit kleurtje?
0 gedachten over “Battle: OPI ‘Who the Shrek are you’ – Essence ‘Lime up’

Geef een reactie

